Hodinkee is van LVMH

probeer eens een nieuwe rolex te kopen voor 3k.

Iets hoeft niet hetzelfde te kosten om dezelfde doelgroep te hebben.

1 like

Sterker nog, ik ken mensen met spijkerbroeken van 600 ballen aan de bips en een Certina van 200 euro om de pols. :joy:

2 likes

nu scheer je heel Kanaleneiland over een kam

1 like

Ik dacht altijd dat je die matjes liefst een beetje warrig in de nek moest hebben.

2 likes

Minimaal 3K is echt onzin. De meest populaire tassen waar je iedereen mee ziet lopen zijn rond de 1000 euro.

1 like

Sorry nooit geweest :blush:

in Kanaleneiland doen ze niet aan matjes

image

1 like

Ik chargeer een beetje maar je begrijpt wat ik bedoel … ( ? )

Had ik al gezegd dat ik er verder over op zou houden … :blush:

1 like

Dan hecht je echt weinig waarde aan geld. Zo veel geld voor één kledingstuk. :rofl:

1 like

Ik begrijp het. Maar ik weet uit ervaring dat LV kopers lang niet allemaal bij Rolex komen. Ik heb echt jaren bij LV gewinkeld en ik ben een uitzondering, maar ik ken veel LV liefhebbers die niks met horloges hebben. De opstap naar een Rolex is echt gigantisch groot voor sommigen. Natuurlijk heb je ook de rijken, die gewoon overal shoppen… maar die boeit Rolex ook niet zo veel. Die kopen net zo goed een Patek of iets anders

1 like

dan kun je er maar beter een flinke kerstboom in hebben

2 likes

Even terug naar het Topic , @AmsterdamVintageWatches , LVMH heeft geinvesteerd in Hodinkee en dat is wat anders dan in de titel staat.
Maar de hoge standaard die H zichzelf oplegt in de Brief van de Editor uit 2016 :

Advertising is still important for us, and we don’t see that changing any time soon, but we’d honestly rather have HODINKEE funded by our readers and customers, than by the big multinational brands whose products we’re writing about.

Daar hebben ze dan afscheid van genomen blijkbaar, net als de Transperancy die ze nastreven want zo een investeerder dat mag je wel even zelf melden vind ik, en zelfs als iets positiefs voor het voortbestaan van het bedrijf ( en een beetje cashen natuurlijk :grin: ).
Het is dus sinds 2012 een verkoopkanaal en sinds een paar jaar ook AD voor gevestigde en -micromerken en iedereen weet dat ook lijkt me, dus geen probleem toch ?

1 like

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :joy: :joy: :joy: :joy: :joy: :joy:

Knalller !

1 like

Tweede en laatste Hodinkee grapje van mijn hand…

20 likes

dan is het wachten tot LVMH Tissot overneemt, de T-Touch wordt dan de T-Bag

10 likes

:joy::+1:

Als je zo jong bent dat je het gulden tijdperk niet (bewust) hebt meegemaakt :rofl:

4 likes

en om de ouwe bokken meteen van dienst te zijn:

een meier heet tegenwoordig een barki
een joetje is een donni
een rug is een kop
een geeltje is een tjawa

tenor