Hodinkee komt nu al met Oris cal. 400 nieuws

Wat zwets jij toch man.

1 like

Zet 'm nou eens op negeren.

1 like

Ik vind dat ingewikkeld omdat ik dan de context van sommige discussies kwijt ben, maar je hebt natuurlijk gelijk. Meneer is hier weer vrij actief en lekker op het randje ā€˜horologischā€™ aan het etteren. En naast Jut is ook Jul weer terug lijkt het. Het was zo fijn ā€¦

2 likes

Mocht je 'n keer benieuwd zijn open je gewoon t bericht. En geloof mij, dan denk je gelijkā€¦ Oh ja, dat was de reden.

3 likes

Precies dit Ralphā€¦ :man_facepalming:

Nee, 1000m waterdicht wel. :no_mouth:

2 likes

Nee, maar ik wilde alleen even kaderen. 500 meer uitgeven voor de Seamaster is het mijns inziens wel waard. Vooral omdat IMHO de Aquis wat afwerking betreft de Seamaster moet laten voor gaan + dan de METAS certificatie van de Seamaster, de betere clasp, ā€¦ Voor 500 extra zou mijn keuze snel gemaakt zijn.

Maar goed, lijstprijs versus grijze markt is geen eerlijke vergelijking vandaar ook dat ik aangaf benieuwd te zijn wat deze op de grijze markt gaan doenā€¦ Zit zelf al wel een tijdje te turen naar de Aquis reeks, dus wie weet :thinking:

De cal. 400 zelf ziet er mij wel interessant uit: lange power reserve, anti magnetisch, helemaal mee met de tijd.

1 like

Jij ook, en dat lukt ook steeds maar niet :kissing_heart:

4 likes

Heb ik ook, alleen precies de omgekeerde behoefte. Ik pik er twee uit en die draag ik gedurende de week, eentje overdag, de andere 's avonds.

Voor ā€œdoorlopersā€ pak ik wel een quartz :wink:

Eerste Hands-on die ik tegen kwam

In een promofilmpjes hadden ze nog de user case dat het daarmee het perfecte weekendhorloge was, dat blijft lopen.

Maar die zijn wel lelijk :joy:

Snap ik volkomen :wink:

Ach, als dat het criterium is. Er zijn ook uurwerken met 80 uur power reserve, ook genoeg voor het weekend.

Mooi horloge veel plezier er mee!

1 like

Baas! :sunglasses:

1 like

Als je weekend twee dagen tegenover 5 werkdagen is, helaas niet. Met enkel thuiswerken zijn die scheidingslijnen ook wat vervaagd :wink:.

1 like

Maar dan heb je 'm om de pols en geen reserve nodig :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Hij kan na vier dagen in de kist gewoon weer om. Makkelijk. Ik heb nog meer horloges.

1 like

Deze C1 is ook niet echt mijn stijl, maar ik zie mezelf eerder een CW kopen dan een Oris :sunglasses:

2500,- vanuit EspaƱa.