Hallo allemaal,
Ik kreeg zojuist dit bericht binnen. Hodinkee collaboration nummer honderd miljoen miljard. Dit maal Montblanc. 25 september weten we meer. Ik ben benieuwd!
MvG Ralph
Hallo allemaal,
Ik kreeg zojuist dit bericht binnen. Hodinkee collaboration nummer honderd miljoen miljard. Dit maal Montblanc. 25 september weten we meer. Ik ben benieuwd!
MvG Ralph
Ik ga lachen als het een pen blijkt te zijn
A trip of a lifetime? Dit klinkt zo verkeerdâŠ
Zoân pen waar je coke mee kunt snuiven
Echt net pas,⊠jeetje had gedacht dat jij het ook wel eerder zou krijgen!
Heb je vandaag ook de Aquadive mail gehad? Kan hem anders wel even doorsturen, heb je gelijk nog een topic erbij.
Ik gok op een versie van de Heritage GMT:
Andere kleur wijzers, misschien een sector-dial?
Al weer de zoveelste hodinkee collaboration en de zoveelste limited edition. Heeft Hodinkee dezelfde marketingman als omega?
Vraag me af of die limited wel zijn waarde behoud.
Dat vraag ik mij ook afâŠ
Ik ben wel klaar met die nep limiteds die er alleen zijn voor marketing/verkoopdoeleinden.
Gewoon winstmaximalisatie.
De âcommunityâ doet dit zichzelf aan. Zo lang er speculanten zijn die de limiteds vooral kopen met het oog op toekomstige prijsstijging, is het niet raar dat commerciĂ«le bedrijven daar graag op inspelen.
Hodinkee boert gewoon goed, wat is daar mis mee?
We zijn hier van de VOC-mentaliteit, toch?
VOC, tja. In ieder geval maken de mensen die een Hodinkee horloge kiezen een eigen en vrije keus. Het is dus beter.
Tenminste een paar uur/dagen nadat de verkoop is begonnen. Dan is het flink cashen met zo goed als alle hodinkee uitgaves.
Welk horloge/product is hier niet voor bedoeld? (op voeding en misschien sommige medicijnen na).
Ja, meestal maar de eerste paar weken hot en dan een drop naar de afgrond.
Denk dat seiko behoorlijk in haar vingers heb gesneden door de blauwe versie van Alpinist alleen hodinkee limited te maken. Deze sprak me veel meer aan dan de groene
Op zich wil je als bedrijf winst maken, maar âlong termâ denk ik dat deze sloot aan nep limiteds (paar details anders en verder hetzelfde) de markt kapot maken.
Wie of wat is Hodinkee? Ik vind het allemaal niet echt bijzonder wat ze doen. Die Limited horloge zijn natuurlijk leuk, maar teveel merken doen dit. Inclusief het merk wat ik spaar. Prima als je als fabrikant besluit om maar een paar duizend te produceren, maar noem niet alles limited en belangrijker âhang er dan niet een hogere retail prijs aanâ.
Benjamin Clymer is de grondlegger van Hodinkee, begonnen in 2008 toen het de horlogeâs nog allemaal niet zo heel booming waren kwa verzamelen. Deze man heeft best wel veel betekend voor de horloge industrie zoals hij nu is. Ik heb daar veel respect voor, er zijn veel horloge fabrikanten die met hem willen samen werken voor een speciale uitgave dat kunnen niet veel mensen zeggenâŠ
Gast, je had hier zelf een zogenaamde Limited Edition Invicta te koop staan voor 1K .