Hodinkee & Montblanc

Vraag me af of jullie het productaanbod op Hodinkee wel hebben gelezen? De 30.000 dollar is namelijk inclusief een 3 daagse, “all expenses paid” trip naar de fabriek in Zwitserland met de Hodinkee redactie en de 24 andere kopers. Dat is natuurlijk ook wat waard.

Ben het eens met @JeR, als je zoveel geld hebt dat je zulke horloges koopt, dan kijk je er anders naar. Dan krijg je sowieso een leuke reis met een mooi horloge en een goed verhaal. Plus een waardevol netwerk van 24 gelijkgestemden.

5 likes

Mooi hoor, dat uurwerk is een kunstwerk op zich. Wordt die machinaal gemaakt en afgewerkt?

Het is gewoon een leuk weekendje weg met een horloge als aandenken…

Hier kan ik deels inkomen. Alleen spijtig dat het horloge niet meer waard is dan een paar duizend euro. Bepaald niet worthy voor een trip of a lifetime.

Als een uitje naar Zwitserland met een stel mannen een trip of a lifetime voor me zou zijn, zou ik die 30k echt ergens anders insteken

Ach ik kan me voorstellen dat als je niks mooier vindt dan horloges en thuis een vrouw en vier kids op de bank hebt zitten, dit wel degelijk een mooie trip is. Maar je moet toch wat om die 30k te rechtvaardigen dus dan krijg je dit soort teksten.