Even op de link klikken stukje hierboven. Toelichting van de onderdelen. Interactieve app.
2800 of 28.000?!
Ja echt 28.000
De hodinkee limited is als ik snel kijk gelijk aan dit model met een andere wijzerplaat en wijzers:
Dat zal Hodinkee vermoedelijk ergens aan roesten
Op journalistiek niveau is Hodinkee de absolute top als je het mij vraagt. Het heeft niveau, diepgang, een hele vermakelijke podcast, goede artikelen en noem maar op. Hun shop is echter keiharde business en een limited ‘x Hodinkee’ is al lang niet meer bijzonder. Ik vind dat ze daar nu wel eens mee mogen kappen, maar het feit is dat alles wat zij aanraken veranderd in goud. Ondertussen klotst het geld tegen de plinten op in huize Clymer.
Deze vind ik persoonlijk nog mooier dan het origineel van MontBlanc, en dat uurwerk is natuurlijk ook echt gruwelijk gaaf!
Had ‘m bijna aangeschaft, maar ja, die afgekapte cijfers op de dial hè…
@chillekasper kan voor de helft vast een mooie invicta beschikbaar stellen met een vergelijkbare trip naar een invicta-fabriek.
Tuurlijk! Makkelijk!
En uitverkocht
Alles horloges verkopen die je hebt en je bent al redelijk op weg! bam! heb je wel iets moois, want dat is die!
Serieus. Wie gaat ooit nog meer dan 10k betalen voor dit ding.
Ongetwijfeld zullen die 25 exemplaren zo weg zijn.
Snap ik. En dan. Zit je met je duur stuk staal waarvan de prijs 90% is gebaseerd op de Hodinkee factor. Waardeloze investering.
Investering vind ik echt een waardeloos woord in combinatie met horloges.
Dit horloge is voor mensen met meer dan genoeg geld die net wat anders willen dan al hun vrienden met ook meer dan genoeg geld. Die kijken echt niet naar resale value.
Ja, daar kan ik denk ik net de buckle mee betalen inderdaad. Misschien een van de wijzers…
Geeft niet, maar was ook meer een kwinkslag dat ondanks een gezamenlijk hobby, niet iedereen een vergelijkbaar budget en dito verzameling heeft.
Jawel. Dat hebben we wel in Nederland. Nivelleren weet je nog.
Maar we prioriteren allemaal anders. ️
Geintje. Klopt natuurlijk. Ieder heeft zijn eigen budget.
Ik heb hele slechte ervaringen met die pennen ! Mocht je meer willen weten stuur dan maar een pb.
Niks mis mee om te kijken naar resale en intrinsieke waarde van wat je koopt. Je wilt ook geen vrouw die de dag na je huwelijk ineens 30 jaar ouder blijkt te zijn geworden. Voor dit soort geld wil je iets bijzonders en dat is deze Montblanc zeer zeker niet.