Hodinkee reisklok is niet mijn smaak en te duur

Zoals de titel al zegt heeft hodinkee zichzelf wel echt een beetje te kakken gezet vandaag…

Ze hebben een nieuwe travel clock uitgebracht met een prijskaartje van … houd je vast … 6k USD.

Het item is zo goed ontvangen dat ze de instagram comments snel hebben uitgezet :rofl:

Hier een linkje:

10 likes

Ze zijn zover naast hun schoenen gaan lopen dat ze de schoenen niet meer terug kunnen vinden. :joy:

12 likes

Het is laat 1 April dit jaar. Zal wel door Corona komen.

3 likes

Maar waarom is dit een blunder? Het is je smaak wel, of niet, maar een fout is er toch niet gemaakt?

3 likes

6000 knaken voor een reisklokje?

2 likes

Kunnen wij de klok ook bij de HEMA kopen?

2 likes

Ik zie het probleem niet?

Leuk ding toch? Of ik het ook zou kopen is een tweede, maar ik vind het wel een mooi ontwerp eigenlijk.

2 likes

Het is geen horloge hè. :wink:

Wat doet dat er nu toe? 15k voor een horloge is toch even idioot? Dat heet de luxe markt.

9 likes

Tja, daar heb je een punt.

2 likes

Net zo raar of niet raar als een stalen polshorloge voor 8k.
Uiteindelijk moet iedereen dat zelf weten.

4 likes

Het gaat er meer om dat Hodinkee de liefhebberij steeds meer loslaat en puur voor omzet gaat.

Ipv dat ze de liefhebbers in mind hebben gaan ze puur voor de grootste winsten en zo verliezen ze dus direct de connectie met de core doelgroep.

Vorige keren ook zo geweest met de limited edition Omega.

11 likes

Er zijn hier mensen die makkelijk 10k+ uitgeven aan een horloge, iets wat ook niet nodig is. Andere doelgroep misschien, maar waarom zou 6k voor een reisklok niet kunnen?

5 likes

Dáárom.

Eens.

3 likes

Dit heb ik nog nooit gezien. Gewoon een AlieExpress klokje, met Hodinkee logo op de plaat. Dat wordt dan 5900 USDollares. Ongelofelijk! Chapeau aan Hodinkee als ze dit aan de man kunnen brengen.

Ik vind dat je reinste bullshit en een rare kronkel die jij zelf maakt. Lijkt me mooi klokje met blijkbaar een manufactuur werkje in. Zó raar vind ik dit allemaal niet. Vast veel rijke zakenmannen die het dingetje wel mooi gaan vinden staan naast hun macbook pro.

Los van je eigen smaak, zie ik er niets raar aan. Je hebt ook vazen van 12k, of ‘street art’ van 50k, of…

7 likes

Core doelgroep zijn toch gewoon betalende klanten, zolang ze die hebben is er voor hun niks aan de hand.

2 likes

Is al uitverkocht :wink:

1 like

Het idee is leuk, ik denk dat er best een markt is voor een mechanisch reis klok!
En ja, het klopt dat luxe producten vaak over-priced zijn, maar je moet weten wanneer je het kan maken.

Hodinkee kon dit niet maken… Jammer van ze!

Oh, @TheWornWatch even je telefoon opladen, 2%? :sweat_smile: