Hodinkee X ...

Het is zeker geen lelijk ding :smiley:

Je kan 'm nu aanschaffen via de hodinkee shop.

1 like

Hij is mooi, dat zeker, maar holy crap wat een waardeloze verbeelding hebben zij. Tudor meets Seiko? Ik vind het echt een beetje sneu. Had dan iets op basis van de Aquis gedaan. Maar nee, iets wat lijkt op een kruising tussen een Sub en een SKX verkoopt natuurlijk beter. Geldwolven van Hodinkee🤷‍♂️

1 like

Ik zag hem net pas/ook. Voor 2300 usd zijn er wel fraaiere versies van de 65 te krijgen imho. Als je een heel basale duiker zoelt, dan is dit hem wel.

Je weet dat de 65 al bestaat en dit op basis is van een horloge uit de jaren 60, toch? Zelf had ik ook liever een variant van de Aquis gezien, maar dat terzijde.

1 like

Bandje is identiek aan de oudere oysterbanden uit de Rolex-fabriek. Faded bezel knipoogt naar eenzelfde periode en merk. Het is een mooi ding, maar de prijs en het overduidelijk kopiëren maken het wat minder tof vind ik.

4 likes

Gewoon kopen, zal wel weer snel uitverkocht zijn en voor 100% meer op ebay komen te staan :joy:

1 like

Hoelang zal het duren voordat hij uitverkocht is? :grimacing:

Ai…

Daar is hij dan, de minst mooie 65 op de markt…

Jeetje :face_with_raised_eyebrow:

2 likes

't Is gebeurd :slight_smile: - uitverkocht

2 likes

Serieus… nu al…? :open_mouth:

Tering zeg, al vragen ze het dubbele, waarschijnlijk zal het dan net zo snel gaan…

Was ook net te laat.

Wel tof ding

Nee, deze doet het niet voor mij.

Lijkt best veel op een Rolex Sub met ghost bezel…

2 likes

Dit slaat nergens op. Bracelet is al een bestaande Oris band. Fading gebeurt ook op andere vintage bezels. Als ze echt volledig zouden putten uit een vintage sub dan hadden ze er niet een handwinding uurwerk ingezet.

1 like

Niemand zegt volledig. Wanneer was die eerdere daarop gelijkende band van oris dan? Voor de oyster van Rolex?

1 like

Eerlijk is eerlijk, 't is een mooi horloge! Alleen schurkt dit wel tegen de prijsklasse aan dat ik ook een manufactuur uurwerk zou verwachten. Maakt 't net dat beetje specialer voor zo’n gelimiteerde opgave.

2 likes

Lijkt inderdaad heel erg op de rivet bracelet van Rolex/Tudor.

2 likes

Een horloge met manufactuur voor €2020? Zijn maar weinig niet-Jappen die dat bieden.

3 likes

Nomos, Tudor (grijze markt), Christopher Ward, Damasko zijn er een paar die me te binnen schieten tussen de 2 en 3k. Zullen er vast meer zijn.

2 likes