Handgewonden duikers vind ik altijd een beetje sneu.
Geen zorgen ik heb er 5.
Hou het blauw in de gaten.
Sorry. Maar nu ben ik echt overtuigd. Hodinkee.
Het is absoluut een mooie verschijning, maar een standaard faded bezel
Hoe kun je een nep vintage horloge zoveel mogelijk uitmelken. Ik zou zeggen Hodinkee stop met deze onzin van limiteds!
Faded is niet voor niks faded…
Echt wat een fckng blshtt!
️
Geen idee wat je hier allemaal mee bedoeld.
Zal wel insider knowledge zijn.
Bijna…
Maar kom op zeg. Hodinkee x iwc en omega en vacheron en nog een paar waren redelijk gelukt.
Maar bij oris gewoon een andere bezel eh met name een ander bezel erop en deze dan faded noemen terwijl die rete nieuw is vind ik echt de boel bedotten.
Een faded wordt origineel doordat die veel in zout water en zon heeft gelegen… door de jaren heen.
Vooral bij oude Submariners geeft dat een hele lekkere uitstraling. Net als bij deze oris overigens.
Maar om op die manier je naam aan een merk te verbinden en dit laten overkomen als iets bijzonders…
️
Enkel door de zon en het zout? Dan heeft er iemand in Maastricht ontzettend veel zon en zout tot zijn beschikking
OWaar? Wie?
Ik wil gelijk kopen!
Oh ach. Je kan ze over de hele wereld krijgen… en er zal links en rechts wel wat extra oven warmte aan te pas zijn gekomen.
Maar het ging om het idee. Hodinkee x…
Ik ben er nu zeker klaar mee.
️
Vind de kleurstelling in ieder geval mooier dan die gare combinatie van de standaard 65.
Volgens mij heb je last van de warmte, ik adviseer je even af te koelen!
Dank je.
Zal even post aanpassen.
Gaat niet om de oris. Gaat om hodinkee x…
Goed om te zien dat veel mensen hier een mening over hebben
Waarschijnlijk is het horloge te duur, waarschijnlijk wordt er een enorme hype gecreëerd en zo te lezen vinden veel mensen het belachelijk… Maar…
… ik vind hem echt wel cool! Ik ben blij dat hij gewoon lekker uitverkocht is nu, kom ik ook niet in de verleiding haha
Om even lekker te zeiken: ik vind het een totale gotspe, een veel te duur ding waar Hodinkee het patent op heeft. Fake patina, fake ghost bezel, 100m wr en een handopwinduurwerk gecombineerd met een schroefkroon. En dat alles voor iets van 3k. Om te janken.
Ik snap je mening en ben het wel met je eens dat Hodinkee die LE’s maar uit blijft melken!
Maar ik lees zoveel frustratie, toch even kijken of het wel goed met je gaat
Meh.
Wanneer komt de 200m versie van de 65? Dát zou pas mooi zijn.
Wat is de WR nu dan?
100m op de divers 65 serie
Oh dat is zonde. Wel een schroefkroon?
Ja, die gelukkig wel!