Zeker, gecombineerd met een handopwinder. Dat dan weer wel.
Haha.
Alle 65 duikers? Djeez, pierenbadjeduikers dus…
Zeer geslaagde ‘kleuren’ combi wijzerplaat & bezel in mijn ogen. Wijzerplaat ook mooi clean zonder datum.
Het overige heb ik weinig mee zoals de meesten hier.
Altijd dat gezeik over dat WR
Wat maakt het in godsnaam uit.
Oh oh oh
Alle 65 duikers, ja! Scheelt dan wel dat het grote gros niet verder komt dan een duik in het pierenbadje
Net als een Ferrari kopen die begrenst is op 130km/uur. Maakt niet uit want je mag hier toch niet harder rijden. (deze heb ik niet zelf bedacht trouwens)
Een hele hoop. Want anders kun je net zogoed een Casio F91 om de pols knopen. Wat maken alle andere functies van alle horloges dan nog uit?
Inderdaad. Ferrari’s, Lamborghini’s, Porsches, etc. zouden ze ook moeten limiteren op 130 km/h. Harder mag je toch niet in Nederland.
Edit: @malus65 was me voor .
Precies, helemaal niets
Well grappig dat men zich zo druk maakt over een sierraad
Daar is dit forum voor.
Lekker druk maken om horloges. Alles kapotrelativeren maakt dingen er echter niet leuker op toch? Alle luxeproducten zijn overbodig.
Hij kon bij mij 3meter diep! Toen voelde ik druk in Mn oren…
Die zijn lillik… De 65 vind ik een prachtig horloge, niet onbelangrijk
Een verschrikkelijk gedrocht bomvol functies heb je idd niet veel aan
De handwinder van Hodinkee zie ik helemaal niets in overigens. een automaat os toch wel een minimale ‘functie vereiste’
Bijzondere vergelijking!
Pas maar op, die 65 heeft maar 100m WR!
Ja je hebt een horloge passie of niet
Ik durf er best een meter of 20 mee te duiken hoor … dieper ben ik nog niet geweest. Dan zou ik een duikcomputer kopen.
De 65 is (vind ik😉) gewoon een leuk dressy horloge , een diepzee duikhorloge is t natuurlijk niet.
Ik wil er wel weer 1 overigens, weet nog niet welke.
Ergens een uitroepteken achter zetten maakt het nog geen waarheid.
Een duikershorloge met 100m WR, da’s wel bijzonder!
Ik denk dat we de 65 ook niet als duiker moeten zien, al doet z’n naam natuurlijk anders vermoeden…
Klinkt als een leuke zoektocht, weet je al wat je wilt?
Edit: @Jasper lukt het liken?
Een Ferrari die begrenst is op 130km/u, da’s wel bijzonder!!!
Ja lukt prima . Lig momenteel in bed, dus heb niks beters te doen
.