Hoe beïnvloedbaar zijn wij?

ja jongens,… een leraar nederlands is het laatste waar ik op zit te wachten, daar ben ik te oud voor, sorry hoor. mijn diepste excuses voor de leraren hier.

4 likes

Laat me niet beïnvloeden, doe lekker waar ik zin in heb.

Wel kom ik soms plaatjes tegen op HF dat ik denk van hé… die vind ik mooi en dan gaat hij op de wensenlijst.

En dat is het dan, heb ondertussen een lange wishlist. :joy:

1 like

Zeer beïnvloedbaar in begin en inmiddels minder denk ik :smile:
Merk wel dat ik vaak voor safe (lees: waardevast/blijvers/iconen) ga.

1 like

Koop dan maar vastgoed, daar zit je safe. Al de rest een hobby die geld kost. :wink:

Nee.

2 likes

ja, je hebt gelijk, die etalages doen het bij mij wel. daar kan ik niet bij wegblijven als ik ze zie.
maar dan is het om te zien of mijn favorieten merken ook vertegenwoordigd wordt de rest is om… ja…ik ben een horloge liefhebber, dus ik blijf kijken naar al dat moois.
een lelijk horloge bestaat niet.

Als voornamelijk mee-lezer, mijn 2 cents.
Iedereen is beinvloedbaar, de een meer dan de ander. De ‘Seiko-adoratie’ hier op het forum raakt mij bijvoorbeeld niet. Af en toe zie ik een zeer geslaagde mod, maar over het algemeen pakt het mij niet. Kan het niet uitleggen waarom, gewoon geen gevoel bij. Hamilton idem, ook geen klik ondanks veel positieve gedachtes/berichten hier.
Aan de andere kant heb ik hier wel iets eenvoudigs als Orient ‘ontdekt’; inmiddels nu een leuke Mako2 blue als daily, afgewisseld met een Tissot Couturier GMT en een Garmin 5plus (ivm sporten).
Zal waarschijnlijk zeer binnenkort een zwarte Hydroconquest bij komen als “duur” horloge. Ook niet echt een horloge waar je hier vaak mee wordt geconfronteerd.

Wat wel heel vervelend is: ik word ongelofelijk hebberig van al de mooie Aquis blue en Speedmaster plaatjes…

Wat nee? Geen immo bedoel je?

Mijn vastgoed betaald mijn verslaving hier op HF :stuck_out_tongue_winking_eye: en mijn kapitaal blijft aanwezig zonder aan te raken ( stijgt zelfs in waarde )… dus ik kan het alleen maar aanraden als je een dure hobby hebt. :wink:

Gewoon nee. Ik heb geen vastgoed nodig om mijn hobby betaalbaar te houden.
Vestandige keuzes maken is voldoende.

Maar je koopt misschien gebruikt? Dat scheelt wel wat.

Maar als je nieuw aankoopt, zal je er nooit geld aan over houden… :wink:

Ik stel voor om on-topic te blijven. Fijne zondag.

1 like

:zipper_mouth_face:

Vastgoed investeerders maken een hoop mensen het leven zuur. Dictatuur van de westerse wereld

2 likes

Het is je vergeven.

1 like

Verklaar u nader linkse rakker…

Als starter van 26 heb ik na 16 biedingen uiteindelijk een woning weten te bemachtigen. 15 februari mag ik eindelijk, na ruim 5 jaar, mijn studentenkamer van 31m2 verlaten waar wij met zijn 2en gewoon hebben.

Elk van die 16 biedingen was ruim boven de vraagprijs. Bezichtigingen van 45 man per dag waren geen uitzondering.

Bedankt!

Wanneer verander jij je naam in BMWI3?:face_with_raised_eyebrow::sunglasses::clown_face:

2 likes

Dit forum heeft een slechte invloed op mijn spaarpot… :see_no_evil:

3 likes

En dat is allemaal de fout van de personen die in immo investeren?
Lijkt mij eerder wat jaloezie in jou tekst.

Personen die in immo investeren zorgen:

a) voor werk in de bouwsector en aanverwanten. ( Vaak ook laag geschoolde )
b) dat mensen die geen krediet krijgen toch kunnen wonen door nieuwe zeer recente verhuurpanden aan te bieden.

Het is niet omdat iets niet direct lukt voor jou de schuld is van anderen hé. Het leven is niet makkelijk en is aan de drurvers.

Ik ben ook ooit met niets begonnen en heb niet kunnen studeren zoals jij. :+1:

En op mijn 26 had ik nog helemaal niets, dus zo slecht heb je het niet hé.

2 likes

Ik ben gedurende mijn tijd hier totaal niet beïnvloed…ik kwam met een Seiko en heb nu nog steeds een Seiko.

2016…

2019…

11 likes