Hoe bewaar ik interessante topics

Sjonge, meer dan 10 jaar lid en ik weet niet hoe ik voor mij interessante topics moet bewaren. Wie helpt?

Klik op het vlaggetje eigenlijk het ‘labeltje’ (bookmark)


En bij je eigen profiel kan je een lijst van bladwijzers (favorieten) ophalen.

2 likes

Je klikt bij de opties onder een bericht of onderaan de draad op “Bladwijzer maken” (het symbooltje onder de draad is hetzelfde als onder het bericht). Dan komt het in een lijst die je bereikt via datzelfde symbooltje als je klikt op je profielfoto rechtsboven in beeld.

edit: inderdaad dat symbooltje dat @Chlorophyl zo mooi op de foto heeft.

1 like

Onderaan scherm: topic volgen.

1 like

Ik denk niet dat dat is wat Naadloos bedoelt. :wink:

1 like

Maar het komt op hetzelfde neer toch? Zodra er nieuwe reacties zijn kun je weer checken wat er nieuwswaardig is?

Of bedoelt ts om zeer oude topics weer even te kunnen herlezen, ongeacht laatste updates? Edit: dat wist ik ook niet hoe dat moest😁

2 likes

Dat is precies wat ik denk. :slight_smile:

2 likes

Aha, wacht ik lees nu ‘bewaren’. Sorry, te snel gelezen.

2 likes

Zelf had ik een txt lijstje met de links, maar de bookmark optie is daar een gebruiksvriendelijker alternatief voor, altijd mooi om topics te zien met vragen die je nog niet had :slight_smile:.

1 like

Helemaal duidelijk. Iedereen dank voor de input.
groeten,
Naadloos (Tony)

1 like

Misschien weet iemand dit toevallig, anders moet ik het gewoon uitproberen, maar ik stel de vraag toch maar:
Als ik een post in het blauwe gedeelte aan mijn favorieten toevoeg en het topic verplaatst naar verkocht, verhuist mijn bookmark dan mee?

Ja

1 like