Ik ben het hier natuurlijk het meest van allen 100% mee eens
Waar heb je jouw mooie standaard vandaan?
Koektrommel? Goed idee…
Ik maak niets zelf met m’n 2 linker handen
Dit is een Dnyss watchstand. Online wel te vinden, ook van andere merken als Neev
The watchstand super goede kwaliteit
Zijn toch al meerdere topics over geweest, zoals deze:
Ik bewaar ze bij de DNK. Eens in de tijd een wisseltje.
Ja dat. Ik bewaar ze na de 99% zeker HF-gerelateerde inbraak in 2019 inmiddels op meerdere locaties.
…Want dan gaan ze geen rommel maken door te zoeken in je huis?
Oh, zeker. Maar als ze specifiek voor je horloges komen laten ze zich heus niet tegenhouden door je verankerde kluis.
Ik bedoelde dat het uitbreken van zo’n kluis beduidend meer rommel geeft dan het omkeren zal je sokkenla.
Daarnaast is een vuurwapen op een gezinslid meestal ook voldoende om je subiet de cijfercode alsnog weer te herinneren.
Twee scenario’s die mijn voorkeur niet hebben. Vandaar dat ik liever kies voor buitenshuis.
Vroegâh was het beter, omdat de olie in het mechaniek ging klonteren als het lang ongebruikt was. Maar, met de synthetische oliën van nu is dat niet mogelijk. Nu is het vooral handig als je meerdere horloges hebt.
Als ik een collectie horloges zou hebben van een aantal duizend euro zou ik een kluis overwegen maar dat is niet het geval dus ze liggen gewoon in de horlogedoos En er is elke dag iemand thuis dus waag het niet …
Ah, op die fiets… da’s inderdaad een hoop rommel. Ik neem aan dat er met zulke foto’s geen discussie is met de verzekering
Het grootste deel van mijn horloges liggen bij de HF gerelateerde dealers en een fors aantal HF leden, daar ga ik af en toe langs om wat op te halen: zij bewaren voor mij
Alleen gevonden bij Wristonomy, maar het grote zilveren logo staat mij een beetje tegen🤭.
Vind hem er wel mooi en massief uitzien vergeleken met anderen.
Haha nee, lijkt me niet.
Twee houten aliexpress kistjes besteld met zachte kussentjes. Simpel, doeltreffend.
Kluis en doorwisselen maar! Kluis van Watch Fellows is een aanrader, dan wordt alles uit handen genomen. Wel zo fijn!
in een beton verankerde kluis met bewegingscensors met daar aan gekoppeld vier verdoken automatische revolvers.
enige minpunt, het systeem uit te schakelen als je zelf in de kluis wilt