Hoe bewaar jij je horlogecollectie?

Dat is precies de zelfde. Alleen heb ik niet dat witte logo. Ik zal een iets ouder model hebben. Ik vond dat zelf ook niet echt mooi. Ik heb er 200€ voor betaald dus prijs is wel heel netjes. De stand is echt heel robuust, zwaar en stevig en met zeer veel kwaliteit afgewerkt ik ben er extreem blij mee! Het zou ook kunnen dat het een witte sticker is…

6 likes

Waar is nu Ralph met zijn mooie Ikea-kast vol horloges, whisky’s, watchrolls, aqua de parma en andere troep?

2 likes

Wristonomy is een dochterbedrijf van The Watch Stand, dus ik ga even vragen of ze hem zonder logo hebben. Lijkt een zilveren gravering.

2 likes

Op Insta.

Klopt ja. Ze hebben nog meer modellen maar vond deze het mooiste. Vooral met dat leer en staal combo. Toch een beetje dat art deco. Een prachtig ding alleen al om te zien vind ik

1 like

Ik heb hem van Ralph RLC gekocht, dus daar is het gebleven :slight_smile:

3 likes

Heb je het zakmes ook?

2 likes

Ik heb een aantal van onderstaande cases gekocht… Hier liggen de horloges in die ik niet om heb die dag. Gewoon op een vaste plek in een lade van de kleding kast. Geen behoefte om de horloges in het zicht uit te stallen als een soort van trofeeën :grin:

Deze cases kan je wel op meerdere plekken krijgen (Bol, Amazon) en zijn tevens perfecte travel cases.

1 like

Denk kerstavond wel :thinking:

1 like

Toffe box!

1 like

Ik neem ze altijd mee naar mijn werk

13 likes

Thanks! :pray:

Heb 'm nu een paar weken, komt van Etsy. Ben er erg blij mee, hoewel hij niet helemaal perfect is. Bepaalde punten hadden naar mijn mening wat mooier geïntegreerd kunnen worden; bijv. de leren bodem en de scharnieren.

1 like

Ze zijn niet meer zonder logo te krijgen, volgens mij liepen ze wat moeilijker met het logo, want de medewerker zei dat ze juist daarom korting hebben. Er gaat nog 10% extra af, komt dan op €153 euro. Eens even over nadenken!

1 like

Dat is wel een flinke korting! Opzicht valt het logo ook wel mee. Alleen als je echt recht van boven kijken maar ja dat doe je meestal maar 2x per dag

1 like

Gewoon thuis, gaarne even afspraak maken als je ze wilt komen halen………

3 likes

2e kerstdag bij m’n schoonouders. Die heb ik liever niet bij ons thuis over de vloer vandaar.

Als je bij ons binnenkomt kun je rechts de trap op. 2e slaapkamer aan de rechterkant in de 2e kast vanaf het raam staat m’n horlogedoos op de 3e plank van boven.
Wel graag even je voegen vegen bij binnenkomst of beter doe je ze even uit want we hebben tapijt op de trap. M’n vriendin wordt altijd kwaad als dat vies wordt en ik heb met de feestdagen liever geen geruzie in huis. Het is al erg genoeg na een avond bij m’n schoonouders.

10 likes

Idd ze liggen her en der door het huis. Ik verwacht alleen wel dat onze gekke vierwieler helpt zoeken, maar dat weten zij natuurlijk niet als hij op ze afkomt om te begroeten :rofl:

2 likes

In hun horlogedoos :wink:

Al een hele tijd erg happy met dit : draait z’n rondjes

In een horloge doos op de overloop. Maar daar zitten nu niet bepaald horloges in van een dusdanige economische waarde, dat het de moeite niet loont om “op visite” te komen. :slightly_smiling_face: