Mooie creatie!!
Een kluis aanschaffen om een avondje onbezorgd weg te gasn is zo gek nog niet:thinking:. Is mijn Vostok tenmiste veilig.
Mooi duo zeg! Meer heb je niet nodig
Een watch winder, als ik mijn Hamilton draag gaat de PRX erin en andersom. Door de weeks draag ik mijn Hamilton en in het
weekend rosé gouden PRX.
Leuk ding! Hoeveel passen daarin? En waar heb je die weg?
DTK natuurlijk
Komt van Etsy, aantal kun je zelf kiezen:
https://www.etsy.com/nl/listing/1678831100/handmade-walnut-watch-box-personalized
Uiteindelijk is de keuze gevallen op het standaard van Wristonomy. Deze kwam vanmorgen binnen en het voelt allemaal erg degelijk aan en ziet er mooi uit!
Ik had er per ongeluk 2 besteld door een slimme truc op hun site…
Welke locatie is dit? Anders dan de mijne…
De meeste staan/liggen in mijn vitrinekast.
Maar er liggen er nog steeds op mijn buro, kastje en nachtkastje
Per ongeluk?
Ja, blijkbaar met de Post Purchase One Click Upsell… Je rekent er dus eentje af en dan kom je direct op een scherm, daar staat dan een knop met krijg extra korting ofzo. Drukte daarop en wat bleek, ze passen je order aan naar 2 en schrijven extra geld van je creditcard af.
Ik zag het pas toen de bestelling verzonden was.
Probeer de 2e wel op Marktplaats te verkopen want retourneren naar Zweden is op eigen kosten.
Bizarre manier van korting aan klanten geven
Op Sint-juttemis. Maar iedere DNK is anders he… het is maar net welke oud-bank er vroeger zat. Nieuwe kluizen bouwen ze niet zo snel.
In ee koffertje, horloges zitten in brillenetuis, ik moet dan altijd even zoeken naar het horloge dat ik hebben wil, en vervolgens laat ik de horloges overal rondslingeren, op de kast, in de fruitmand, in de garage, op het nachtkastje, in de badkamer of op de boekenplank zijn altijd wel horloges te vinden totdat het de spuigaten begint uit te lopen en da stop ik ze weer allemaal in hun etui en gaan ze de koffer in,
Daarna begin ik weer opnieuw.