Hoe bewaar jij jouw horloge als je op reis bent?

Hi,

Een aantal maanden geleden kocht ik mijn eerste automatische horloge (Tissot Carson).
Soms moet ik mijn horloge op mijn werk af doen en dan stop ik de horloge los in mn tas of in een kluisje. Dat doe ik ook wanneer ik ga sporten (toen het coronaproof nog kon :wink: ).

Op internet vond ik verschillende soorten horlogehoesjes/doosjes in verschillende prijscategorieen (van 10 euro tot wel 500 euro) om je horloge veilig op te kunnen bergen.

Toch ben ik heel benieuwd hoe jullie dat doen. Hoe bewaar jij jouw horloge? Niet alleen wanneer je op reis bent (zoals sporten/werken/vakanties etc), maar ook wanneer je thuis bent.

Ik ben benieuwd!

7 likes

@Crownguard watch Pouch :facepunch:
En een watch tray ook van Ramon :rofl:

2 likes

Deze:

11 likes

Ik zelf heb nog geen horloge doos of een watch pouch. Voor thuis gebruik waarom welke keuze?

*ik leg ze altijd terug in het doosje of op een brillendoekje :smile:

Een om de pols en een voor de wissel in zo’n dooske als @tease hierboven heeft.

Zuhause in de kluis in een Rainer doos. Maar dat is best klote om er elke keer uit te tillen dus eigenlijk moet ik die doos inruilen voor een goeie roll.

64 likes

Leuk, ik heb exact dezelfde. Heb er ooit 20 uit China laten komen. Erg handig ook bij versturen van horloges.

2 likes

Ik heb ook iets wat denk ik vergelijkbaar is, maar toch weet anders.:grinning:

1 like

21 likes

Daar moest ik nou ook aan denken!

1 like

:rofl:

4 likes

Hardcase voor 2 horloges

10 likes

Goeie :sweat_smile:

1 like

Ik heb zo’n omega service etui. Hard van buiten, zacht van binnen. Doe ik gewoon mijn rolex in. Alsof je caviaar in je Aldi-tas doet. Kan me niets schelen!

s-l400

42 likes

Ik verstop hem achter het filter van de afzuigkap.

7 likes

Omega Travel Cases

Kopie van Oakley Watch Vault

1 like

Deed ik eerst ook altijd, maar man, dat gezeul met die afzuigkap… :wink:

19 likes

Kijk dit is mooi spul. Zit er zelf ook aan te denken om ze hier in te doen ipv een horlogedoos, heb ik er wel gelijk 4 nodig :slight_smile: :ok_hand:t2:

2 likes

TK: zwart leren Wolf Blake single watch roll 529080 :wink: