Hoe bewaar jij jouw horloge als je op reis bent?

haha I also recommend not to wear watch when you are going to exercise thats unapproppriate

Hotelkamerkluisje is een huge no-go. Die krijgt zowat iedere hotelmedewerker open (en de boefjes ook)
Ik leg meestal met een ketting en wat competente hangsloten m’n pelicase vast aan een verwarmingsbuis. Plek zat voor laptop’s, camera’s, paspoort en klokjes.

2 likes

In een gedragen sok en deze in een schoen.
Geen hond die daar aan gaat zitten :grin:

2 likes

In een sok en dan tussen de “vuile” vakantie was.

2 likes

Dan gaan ze altijd naar een fam lid die ook het horloge virus heeft… Daarnaast heeft hij ook de poetserietus wat voor mij als voordeel heeft dat ik al mijn horloges tot in de puntjes nauwkeurig schoongemaakt terug krijg.

2 likes

Zo kom ik aan mijn horloges :flushed:

5 likes

Tja,

Ik val van m’n stoel. Een Omega travel pouch van 225 ballen… Pfff. Ik gebruik (als ik m’n horloge al af doe, wat echt niet vaak voorkomt) een travel pouch die gewoon gratis bij een Ventus horloge zat. Het horloge was geloof ik 200 Euro, laat staan dat ik 225 ballen aan een zakkie of etui verspijker.

@MONiGNUiZ, AliExpress is je vriend. Je moet een probleem van een tienje niet op willen lossen met nodeloos dure merk-merchandise. Ik zie, als ik op watch pouch zoek, best prima alternatieven staan voor tussen de 5 en 15 Euro.

Dat gezegd hebbende: Ik doe m’n horloges niet af tijdens het sporten. En als ik iets ga doen wat grotere schokken met zich meebrengt dan op een cross trainer staan en aan wat gewichten sjorren, ja, dan doe ik wel een quartz om.

Zie boven. De gratis canvas watch roll van de Ventus is trouw. Ik kan er vier horloges in kwijt, hij rolt plat op. Meestal heb ik op langere reizen één extra horloge bij me voor het afwisselen. Maar negen van de tien keer zal ik de Grand Seiko quartz of Nomos om hebben zonder verder horloges mee te nemen, omdat ik voor het werk toch maar 2 tot 4 dagen onderweg ben.

2 likes

3 likes

7A3089EA-83B0-4826-B73F-690BD3D46E5A

Welnee joh, normaalste zaak van de wereld om je horloge licht erotisch in de branding te fotograferen.

1 like

Ik fotografeer op reis liever andere dingen licht erotisch in de branding als je het niet erg vindt. :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Niet bezeerd?

:sunglasses:

Het is zoiets als een horloge van €15000 die de tijd aangeeft. :wink:

2 likes

Jou kennende hoop ik dat je die dingen niet in een grote canvas pouch het strand op hoeft te slepen.

2 likes

Waar ben ik op dat moment? :first_quarter_moon_with_face:

Voor op de baan heb ik een single pouch van Watchpouch die makkelijk in de golftas kan:

Voor thuis heb ik een roll van Watchpouch die zo de kluis in kan:

Voor een weekendje weg heb ik er nu net eentje van Westate gekocht. Hij heeft een hele goede leverancier gevonden en gaat ze binnenkort op zijn site verkopen! :heart_eyes:

7 likes

Na de inbraak in mijn vakantie: In een kluis elders ik vertel niet waar!

ik zag laatst iemand in zijn eentje met een fles champagne, een Rolex en een fotocamera op de hei

3 likes

Was het toevallig deze jongeman? Weliswaar een Omega en een Cava maar de omschrijving is verder aardig accuraat.

7 likes

doordat mijn collectie meer dan een drie-piece is ben ik zelf maar aan het knutselen geslagen en heb ik drie van deze kistjes in elkaar “getimmerd” :smile:

10 likes

Wat is dit? He said yes? :joy:

5 likes

met een flesje Cava erbij, voor als je echt iets te vieren hebt

2 likes

Say yes to the fles. :champagne:

5 likes