Welnee joh, normaalste zaak van de wereld om je horloge licht erotisch in de branding te fotograferen.
Ik fotografeer op reis liever andere dingen licht erotisch in de branding als je het niet erg vindt.
Niet bezeerd?
Het is zoiets als een horloge van €15000 die de tijd aangeeft.
Jou kennende hoop ik dat je die dingen niet in een grote canvas pouch het strand op hoeft te slepen.
Waar ben ik op dat moment?
Voor op de baan heb ik een single pouch van Watchpouch die makkelijk in de golftas kan:
Voor thuis heb ik een roll van Watchpouch die zo de kluis in kan:
Voor een weekendje weg heb ik er nu net eentje van Westate gekocht. Hij heeft een hele goede leverancier gevonden en gaat ze binnenkort op zijn site verkopen!
Na de inbraak in mijn vakantie: In een kluis elders ik vertel niet waar!
ik zag laatst iemand in zijn eentje met een fles champagne, een Rolex en een fotocamera op de hei
Was het toevallig deze jongeman? Weliswaar een Omega en een Cava maar de omschrijving is verder aardig accuraat.
doordat mijn collectie meer dan een drie-piece is ben ik zelf maar aan het knutselen geslagen en heb ik drie van deze kistjes in elkaar “getimmerd”
Wat is dit? He said yes?
met een flesje Cava erbij, voor als je echt iets te vieren hebt
Say yes to the fles.
Cava is toch alleen om in te drinken voor een schoolfeest?
Niet echt om iets te vieren.
In de derde la achter de suikerzakjes.
of voor een personeelsfeest, om de uitdeelzakjes Nibbit weg te spoelen
krijg je daar geen schaafplekken van?
Goud! Dit is toch die scène van Pulp Fiction waarbij Butch dat horloge kreeg? Met dat verhaal over dat Jappenkamp? Dat zijn nou mooie horlogeverhalen!