Hoe bewaar jij jouw horloge als je op reis bent?

3 likes

7A3089EA-83B0-4826-B73F-690BD3D46E5A

Welnee joh, normaalste zaak van de wereld om je horloge licht erotisch in de branding te fotograferen.

1 like

Ik fotografeer op reis liever andere dingen licht erotisch in de branding als je het niet erg vindt. :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Niet bezeerd?

:sunglasses:

Het is zoiets als een horloge van €15000 die de tijd aangeeft. :wink:

2 likes

Jou kennende hoop ik dat je die dingen niet in een grote canvas pouch het strand op hoeft te slepen.

2 likes

Waar ben ik op dat moment? :first_quarter_moon_with_face:

Voor op de baan heb ik een single pouch van Watchpouch die makkelijk in de golftas kan:

Voor thuis heb ik een roll van Watchpouch die zo de kluis in kan:

Voor een weekendje weg heb ik er nu net eentje van Westate gekocht. Hij heeft een hele goede leverancier gevonden en gaat ze binnenkort op zijn site verkopen! :heart_eyes:

7 likes

Na de inbraak in mijn vakantie: In een kluis elders ik vertel niet waar!

ik zag laatst iemand in zijn eentje met een fles champagne, een Rolex en een fotocamera op de hei

3 likes

Was het toevallig deze jongeman? Weliswaar een Omega en een Cava maar de omschrijving is verder aardig accuraat.

7 likes

doordat mijn collectie meer dan een drie-piece is ben ik zelf maar aan het knutselen geslagen en heb ik drie van deze kistjes in elkaar “getimmerd” :smile:

10 likes

Wat is dit? He said yes? :joy:

5 likes

met een flesje Cava erbij, voor als je echt iets te vieren hebt

2 likes

Say yes to the fles. :champagne:

5 likes

Cava is toch alleen om in te drinken voor een schoolfeest?
Niet echt om iets te vieren.

2 likes

In de derde la achter de suikerzakjes.

of voor een personeelsfeest, om de uitdeelzakjes Nibbit weg te spoelen

3 likes

Canvas zak ( watchroll) :+1:

1 like

8 likes

krijg je daar geen schaafplekken van?

1 like

Goud! Dit is toch die scène van Pulp Fiction waarbij Butch dat horloge kreeg? Met dat verhaal over dat Jappenkamp? Dat zijn nou mooie horlogeverhalen!

1 like