Hoe bewaar jij jouw horloge als je op reis bent?

Succes daarmee.

Maatje van me heeft deze en ik vind de blauwe echt te gek. Ik zou dan sowieso daarvoor gaan.

1 like

Aan de zijkant van de binnentent zit zo’n handig vakje. Daar gooi ik op de tast m’n horloge in als ik ga slapen. Soms moet ik de volgende ochtend even zoeken. En soms, stiekem, midden in de nacht, dan schijn ik er even op met m’n telefoon (ligt in hetzelfde zakje) en dan kijk ik of de lume door 't tentdoek schijnt :blush:

2 likes

Ik ook. En dan vooral bij een ander om de pols. Heb wel ergens spijt dat die Seamaster eruit is. Misschien terug de collectie in :face_with_monocle:

1 like

Die van @JohnWick had ik liever gehad bij nader inzien, zitten ze stabieler in denk ik. Maar ja, vier keer zo duur, en hoe vaak gaan we op vakantie tegenwoordig :slight_smile:

3 likes

Die IWC :drooling_face:

1 like

‘Stofvangding’ van de droger. Dat is wel een plek waar boeven kijken. Of in de vriezer in een pak diepvries spinazie, of in een sok in een schoen

Allemaal bekende plekken

Hou jezelf niet voor de gek.
Bij een bank in de kluis de verzameling en thuis in een andere kluis dat wat je vaker draagt.
Ad en toe wisselen. Zoiets, maar iig een kluis

Wel ruimte voor 1 horloge extra. Everest FTW. :fist:t2:

1 like

Thuis gebruik ik deze horlogedoos :ok_hand:

Toen we nog op reis mochten, gebruikte ik vaak deze, voor een meerdaagse trip


bey-berk-black-leather-2-watch-travel-case-d-20190529134108397_9144992w

Voor werk hoef ik mijn horloge zelden af, sportscholen doe ik niet aan
:sweat_smile: Ik sport buiten, vanuit huis

Ja, soms zie je dingen voorbij komen, vlak nadat je wat gekocht hebt


1 like

:joy: Heel herkenbaar.

1 like

Mafklapper :joy:

Daar stop ik m ook vaak in.

Maar op vakantie heb ik m’n horloge gewoon om.


En de andere die mee is in het kluisje op de kamer of in de auto met alarm.
Thuis natuurlijk alles in het nachtkastje, dat is ‘s morgens makkelijker kiezen :stuck_out_tongue_winking_eye:

En je wordt er nooit uitgepikt bij de scan op het vliegveld? :sweat_smile:

3 likes

Ik hou t simpel. Wanneer ze niet om de pols zitten:

Mn reishorloge zit om de pols en hoeft er in principe nooit van af. Mocht dat moeten kan ik em meestal makkelijk ergens om vastbinden, aangezien ik op vakantie meestal n rubberbandje om heb vanwege dat gemak en ook dat t makkelijk afspoelen en droog te wrijven is met n doekje ofzo.
Mn solar horloges achter t vensterbank.
Mn administratiehorloge ligt in mm kast.
Mn daily wear op mn bureau.
Mn reserve werk horloge met batterij scheerapparaat, flos, geurtje, en nog wat andere mannenspullen in n toilet tas op mn werk. Als ik opgeroepen wordt en n horloge om heb die ik netjes wil houden, stop ik die dus in de toilettas en gaat mn reserve werkhorloge om.
Een deel ligt in n la thuis.
En de rest verpakt in boterhamzakjes in koekblikken, die precies op elkaar gestapeld in de kluizen bij DNK passen. Alsof ze er voor gemaakt zijn :laughing:

Die schijnen gevoelig te zijn om zonder sporen gekraakt te worden. Zoek maar op YouTube. En zonder kraaksporen volgens mij geen verzekeringsdekking.

1 like

M’n verzekering dekt het ook als ie van m’n arm wordt gejat of van m’n nachtkastje. Dus dat zal wel goed komen.

1 like

Ik koop mijn reisdoosjes bij monsterwatches. Spot goedkoop en gaan toch lang mee. Kunnen dicht goed tegen een stootje en heeft door de dikke voering behoorlijk wat impact bescherming.

https://www.monsterwatches.nl/product/doosje/

4 likes

Als dat t geval is, zal dat fijn zijn. Maar zou dat wel goed in de polisvoorwaarden nagaan. Van je nachtkastje gejat doordat je raam is ingeslagen, of ook omdat je raam open stond en de ramenwasser em meegevist heeft?

Van je arm gejat met n gat in je hoofd of nadat je em onder bedreiging v pistool hebt afgegeven?

Verzekeringen hebben vaak kleine lettertjes :unamused:

2 likes

Sterke magneet en hij is open. In Polen meegemaakt toen zon kluisje weigerde. Congerge pakte een sterke magneet en poef, daar lagen mn bezittingen.

1 like

finding watch case is very important to protect our watch from dust and atleast we have a proper case for our watches

that was so good :sunglasses: good choice