Dat is geen goed idee voor een flipperaar zoals @anon50762135EV
Die cheap ass klokjes van mij hoeven echt niet naar een taxateur. Of papieren in een kluis. Komt later wel als ik groot ben en een Rolex heb.
Alle toebehoren en dozen in een paar schuiven, en de horloges in de horlogebox op een veilig plaatsje.
Bij mij moeten het al dommekloten zijn als ze inbreken voor m’n horloges en de waarde ervan
Ik moet ook bekennen dat toen ik hier een tijdje werklieden over de vloer had, ik e.e.a. in een mueslidoos deed. Dan hoef je alleen maar te hopen dat niemand stiekem trek krijgt in muesli. Maar ik vond dat veiliger dan in de kluis. De kluis die ik toen had was iets minder boefproof.
Hier ook,als ik later oud ben en Rolex ga dragen dan misschien wel
Dat is toch meer rond je midlife crisis?.. Cabrio en een Rolex
Heb ze voor minder omgelegd
En een choppert
Schakels in de originele doos, aankoopbon + garantiekaart op een andere (veilige) plaats.
Ik maak vaak foto’s van de papieren, zal ook wel oké zijn. Heb weinig duurs hier liggen.
Bewaar alles in de naaidoos van mijn vrouw. Ze naait veel, maar dan gebruikt ze toch een andere doos
Goeie tip. Heb tot nu toe alles in originele doos liggen. Behalve de horloges, die staan in de kluis van de bank