Hoe cool is dit :-)

Via een Franse marktplaats site aan een origineel doosje voor m’n Yema Rallygraf kunnen komen :smile:

55 likes

Gaaf, ze zijn weer herenigd

1 like

mooi man, wat kun je soms mazzel hebben…

1 like

Mijn beste,

“EEN WITTE RAAF”

Goed hoor!!
Veel vreugde ermee!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Tof dat je het doosje hebt, prachtig horloge ook! Heb je daar nog wat meer foto’s van? :slight_smile:

1 like

Ongelofelijk dat zoiets niet weggegooid is (ik neem aan dat ze het horloge allang niet meer hadden). Prachtige set zo samen!

1 like

Coole doos inderdaad, met nog een cooler horloge ;-).

1 like

Dank je, hier nog een foto van het horloge maar dan op het bandje waar ik hem normaalgesproken mee draag. Op het originele bandje ben ik zeer zuinig :slight_smile:

3 likes

Dank je en daar was ik ook erg verbaasd over want het is een eenvoudig kartonnen doosje met kartonnen inlay wat toch al ruim 47 jaar oud is.

1 like

Hoe cool is dit ?
Zo koel dat als je er te lang naar kijkt, je wimpers bevriezen :+1:

3 likes

Een hele leuke vondst , kewl :slight_smile:

Dik!
Heerlijk foute foto’s ook op het doosje, gezellig bij de kikvorsman op schoot :joy:

1 like

Ik vind het een aantrekkelijk horloge. Ik had hiervan nog niet eerder gehoord. Het doosje erbij maakt het mooi af.

1 like

Mooie vondst zeg!

1 like

Gewoonweg de kers op taart. super dat het nu zo conmpleet is.
En zo’n doosje vinden van 47 jaar oud, ongelooflijk. :thumbsup:

1 like

Zeer gaaf zeg,mooie set zo :thumbsup:

1 like

Hartstikke bedankt voor de leuke reacties allemaal :thumbsup: :thumbsup: :smile:

Nou lekker…mijn wimpers ook bevroren…:smile:

Erg leuk om je prachtige horloge nog wat prachtiger te maken!

1 like

Yep. Übercool. Gefeliciteerd!

1 like

Dat originele bandje is inderdaad ook subzero, nice !!

(ben vanwege je post trouwens ook aan het scannen naar Yema’s, dat zijn hele coole horloges !! Rallygraf en Flygraf… niet goedkoop trouwens…)

1 like