Dat dus!
Een Seagull in dat horloge zou geweldig zijn, maar als er iets kapot is…
Ontzettend gaaf @Chillekasper! Mooi en leuk verhaal! Maar heb je nou ook echt met het design team van Invicta om de tafel gezeten? Of hoe is dit gegaan? Hoe is de communicatie gegaan? Invicta zou jou moeten aannemen als head designer of the vintage re-issue lijn…
Mooi! Leuk om te lezen dat je betrokken bent geweest bij de ontwikkeling van een horloge van je favoriete merk!
En dat er dan ook nog eens zo’n leuk horloge uit voort komt… Phoe hé… Petje af @Chillekasper !
Corona Dus echt face to face met elkaar praten zit er niet in. Veel dingen gebeurde via mail. Heb heel wat verschillende designs voorbij zien komen.
Oh… maar vanaf papier dingen beoordelen is ook je specialiteit, dus dat moet makkelijk zijn geweest voor je. Soort van thuiswedstrijd
Best ‘chill’
Yep, of naast kapot, onderhoud…
Hoe groot is jouw vintage variant van dit horloge trouwens?
De moderne is wel een beetje ‘opgepompt’ zo te zien.
Origineel is 37mm de re-issue is 40mm
Leuk verhaal Kasper
Erg leuk verhaal @Chillekasper! Kan je de lug to lug even meedelen? Wil 'm wel 's gaan proberen!
Maar tof dat je als Invicta fan van het eerste uur betrokken bent bij de reissue van een van jouw vintage Invicta’s! Hebben ze jou wel als bedankje een gratis versie gegeven? Ben wel benieuwd naar een side by side comparison
Old vs new.
Als je mij zou volgen op social media dan zou je dit al weten.
Lug to lug is hij 48 en dikte vergelijkbaar met origineel.
En dan zeggen dat ik er met gestrekt been inga.
Ik heb zon invicta besteld
Ik lees nu pas dat er maar 300 gemaakt worden.
Leuk verhaal Kasper! Tof dat je hier zo bij betrokken bent geraakt.
Ik vind het serieus een gaaf ding. De eerste Invicta waarbij ik me niet stoor dat het een Invicta is
Leuk verhaal Kasper! Heb hem zojuist ook besteld
Die 300 zijn zo uitverkocht.