Hoe doen jullie dat ?!

Het is een wellicht een vraag aan jullie, waarde forumleden, die niemand zou bedenken, “behalve ik weer”, zei de gekscherende horlogeforum’er …

• houden jullie ook ieder horloge op hun eigen kussentje in de horloge collectie-box ?!
  • hoe doen jullie dat: ook zó, of roulatie, of … :wink::+1::sunglasses:
3 likes

Nee Frits, ik rouleer dagelijks waarbij ik altijd 1 kussentje vrij houd om permanente indrukking te voorkomen. Ik neem aan dat dit common practice is. Tsssssk

10 likes

image

Ik gebruik al jaren deze, erg tevreden over.

5 likes

Nee, bij mij zijn alle horloges gelijk en geen enkele heeft dus een eigen kussentje. Wel leg ik ze soms even anders (qua volgorde), omdat ik dat dan esthetisch prettiger vind. Ach ja, ik ben een beetje gek. :crazy_face:

3 likes

Ik heb nogal grote polsen. Of te kleine kussentjes. In de box zitten de horloges heel losjes om de kussentjes. Te veel werk om steeds de band aan te passen als er een in de box moet. Ik vind wel dat alle horloges evenveel aandacht moeten krijgen.

1 like

Welkom op horlogeforum.nl, waar iedereen ‘a tad off’ is, zogezegd. :hugs: :laughing: :star_struck:

2 likes

Goede vraag, ik heb een doos waar de toppers in zitten en dan heb ik een paar die gewoon in de lade los zitten. Probeer ook altijd te roteren, verkopen of ruilen, maar lukt niet altijd. Sommige horloges blijven een maand ook inzitten voor ze weer draagtijd krijgen…baseer vooral op mijn outfit als ik ene om mijn pols doe…
Denk beste is gewoon om 6 horloges in totaal te hebben. Mooi getal en zo krijgt elks een mooie draagtijd IMO.

1 like

kussentjes te kort :frowning:

7 likes

Ach, wat maakt het uit wat je gebruikt?

Ik heb zowel kussentjes als standaards waar ik ze op leg of laat staan. Als ik geen zin heb om ze in mijn horlogekast te doen, leg ik ze gewoon neer… don’t worry, be happy

2 likes

Liefhebber van two-tone?

1 like

Maar wèl ieder horloge zijn eigen (vaste) kussentje ?!
[lees: vaste plaats op kussentje in de box]. :+1::sweat_smile::wink::laughing::partying_face::sunglasses:

1 like

Ben ff lunchen mensen: heerlijke bami goreng in de voetbalkantine, met 16 man !!! Hahha, tot straks compañeros. :wave::+1:

1 like

De horloges liggen op een zachte doek in de la. Ik vind kussentjes onhandige rotdingen.

1 like

Ieder horloge gaat na het dragen terug in z’n eigen doosje :sweat_smile:

2 likes

Ieder zijn eigen kussentje!? Nou, lekker decadent… Hier passen gemakkelijk 20 op eentje!

7 likes

Ah ja uiteraard haha

1 like

Ben een ras autist, bij mij heeft elk horloge zijn eigen plaats en kussentje, en liggen exact zo als het in mijn hoofd goed voelt.:crazy_face:

5 likes

Heb een mooi setje met kussentjes maar 9/10x ligt ie vaak gewoon op het nachtkastje

1 like

Lolzah :face_with_monocle::laughing::wink::+1::sunglasses:

1 like

Of los op het aanrecht, of in de horlogebox… Maar dan inderdaad wel op zn eigen plekje, met eigen kussentje. Tsssss, mensen die dit niet doen mankeren wat hoor :laughing:

1 like