Nee Frits, ik rouleer dagelijks waarbij ik altijd 1 kussentje vrij houd om permanente indrukking te voorkomen. Ik neem aan dat dit common practice is. Tsssssk
Nee, bij mij zijn alle horloges gelijk en geen enkele heeft dus een eigen kussentje. Wel leg ik ze soms even anders (qua volgorde), omdat ik dat dan esthetisch prettiger vind. Ach ja, ik ben een beetje gek.
Ik heb nogal grote polsen. Of te kleine kussentjes. In de box zitten de horloges heel losjes om de kussentjes. Te veel werk om steeds de band aan te passen als er een in de box moet. Ik vind wel dat alle horloges evenveel aandacht moeten krijgen.
Goede vraag, ik heb een doos waar de toppers in zitten en dan heb ik een paar die gewoon in de lade los zitten. Probeer ook altijd te roteren, verkopen of ruilen, maar lukt niet altijd. Sommige horloges blijven een maand ook inzitten voor ze weer draagtijd krijgen…baseer vooral op mijn outfit als ik ene om mijn pols doe…
Denk beste is gewoon om 6 horloges in totaal te hebben. Mooi getal en zo krijgt elks een mooie draagtijd IMO.
Ik heb zowel kussentjes als standaards waar ik ze op leg of laat staan. Als ik geen zin heb om ze in mijn horlogekast te doen, leg ik ze gewoon neer… don’t worry, be happy
Of los op het aanrecht, of in de horlogebox… Maar dan inderdaad wel op zn eigen plekje, met eigen kussentje. Tsssss, mensen die dit niet doen mankeren wat hoor