Hoe doen jullie dat ?!

Lol @Boer96: iedere boer zijn ‘eigen losse moer.’ :joy::star_struck:

1 like

@Foentser, hartstikke leuk idee: een horlogeworst van zo’n 90 cm. lengte, een mooi ‘maatje meer’, dacht ik toch wel. :rightwards_hand::joy:

1 like

@LeenS ik word er blij van dat er meer mensen zijn die hier autisme op toepassen.

Eigen kussentje, eigen plekje in de box.

2 likes

Natuurlijk, ieder horloge zijn eigen handgemaakte met echt gouden draad geborduurde kussentje … rouleren is voor plebs :sunglasses:

6 likes

Hmm heb je ook een favoriete model? :sweat_smile: :sweat_smile:

1 like

Ik denk de 3de van linksonde4, beautiful 2-tone Rolexxxx … :star_struck::rightwards_hand::+1:

@DeeJay dus, mijn zojuist geposte reactie. :sweat_smile::rightwards_hand::+1:

Prima geregeld zo, @Gijpy. :sweat_smile::wave:

Dank je wel, @Sander64 :+1:

Ik probeer ff een knop uit …

Gaaf, zo kan het ook, :+1::wink:

• houden jullie ook ieder horloge op hun eigen kussentje in de horloge collectie-box ?!
  • hoe doen jullie dat: ook zó, of roulatie, of … :wink::+1::sunglasses:

Bewaren ? Waar ?
Gewoon, naast de hondjes.:smile::smile::smile:

3 likes

Mooi ingeru8md, jouw horloge-beweger, @Marc_B1 :sweat_smile::+1::sunglasses::star_struck:

1 like

Ik heb een volle horlogebox plus één horloge om de pols. Als ik iets anders wil dragen, gaat het gedragen horloge op het kussentje van het horloge dat ik ga dragen. En daar voel ik me heel normaal bij.

1 like

:point_up:t3:

1 like

Gewoon op een hoop tussen de boeken op het nachtkastje. De meeste horloges zijn toch G-Shocks, dus daar hoef ik me echt niet druk om te maken.

1 like

Damn, this yours??

1 like

RLC? Is that you?

1 like

huh ??

Gewoon om de pols houden als ik slaap.

De andere heeft zijn eigen doosje en komt er alleen uit als ik ergens ga eten of naar een verjaardag ga…
En nog een andere ligt in een horloge etui te wachten tot ik m in het blauwe gedeelte ga zetten.