Hoe doen jullie dat ?!

Gaan deze topics jou naar truslevel 2 brengen? :sunglasses:

Nb heb je een foto van de kussentjes?

1 like

Totaaaal niet.
Leg ze er niet eens netjes in.
Klep dicht, kluis dicht, zie er niks van.

Ik heb iemand in dienst die ze op een kussentje brengt en dan om mijn pols doet. 's avonds doet die ze weer af, en brengt ze weg. Waar en hoe ze overnachten heb ik geen flauw benul van. Ik vermoed wel ergens op het landgoed.

1 like

Mijn horloges liggen op volgorde van aanschaf op een kussentje in de doos :flushed:
Het horloge wat ik draag ligt op mijn nachtkastje

G-shocks ook.

Ooit, was er iemand hier die foto’s plaatste van zijn hele verzameling op z’n arm :sweat_smile:

kevin-hasbu

1 like

Vaste plek in de box. Merken bij elkaar in een box . Heb kleine gripzakjes waarin ik bijv. originele pushpins / springbars bewaar als ik bandje met quick release monteer. Stop ik gripzakje met pushpins onder betreffende kussentje, hoef ik ze later niet weer te zoeken/passen etc. Handig omdat ik nogal frequent bandjes wissel.

1 like

Ik heb laatst een aantal travel cases uit het blauw gekocht + verschillende merken horloge dozen, de horloges heb ik alleen niet :laughing:. Deze nu bij elkaar in een grote opberg doos gedaan. Mijn vrouw vind mij een hoarder. Mijn horloges zitten gewoon in een horlogebox.