In 99% van de gevallen draag ik een Nato zoals bedoeld. 2 delen onder het horloge:
In één specifiek gevan heb ik het bandje aangepast omdat het horloge anders echt te hoog op de pols ligt:
In 99% van de gevallen draag ik een Nato zoals bedoeld. 2 delen onder het horloge:
In één specifiek gevan heb ik het bandje aangepast omdat het horloge anders echt te hoog op de pols ligt:
Als het flapje eraan zit, knip ik m altijd af.
Ik heb altijd canvas exemplaren gehad, alleen met mijn CWC G10 niet ik wat dunnere bandjes pakken, want dit de fixed lugs en de krappe afstand passen niet alle bandjes.
Ik heb nu van Garmin het Ultrafit bandje, en dit zit best comfortabel.
:')
Zon mooi horloge.
Ik ook. Flap onder de pols
Ik draag het op de bedoelde manier, dus dubbel. Heb ook wel enkel geprobeerd maar dubbel oogt gewoon wat symetrischer.
Hier staat alles duidelijk uitgelegd:
Paar dingen wist ik wel, admiralty grey is de originele kleur en NATO komt van het stocknummer om G10? Formulier aan te vragen
Hoe deze gedragen wordt is meestal een optische voorkeur aangezien een bureau zoals hierboven vermeld niet de zware omstandigheden zijn ![]()
Ben het er wel mee eens dat deze op de juiste manier vaster en strakker op de pols ligt dan enkel. Zoals ook de bedoeling is zie website.
Thnx, leuk stukje zeker ook de nato kleuren met benamingen / regiment erbij ![]()
Sorry hè. ![]()
Het doel van dat dubbele systeem is dat wanneer een springbar het begeeft dat je het horloge niet kwijt bent. toch?
Voor mij ook, ik vind het ook wel wat hebben persoonlijk ![]()
Volgens mij is dit inderdaad zo.
Nylon is voor vrouwenbenen.
Dat is natuurlijk ook als je de NATO single pass draagt.
Bij alle drie de voorbeelden maakt dat niet uit … band gaat onder het horloge door dus ook met 1 push-pin blijft het horloge hangen.
Ik heb de NATO’s van hier en ze zijn exact goed. Flapje dat over is dubbel en voila , iets dikker bij de pols en dubbele onder het horloge bied toch het meeste comfort.
Welke band is dat op die Smiths? Ben ook opzoek naar een groene nato voor op die van mij.![]()
Een olijfgroene ribbed nato ![]()
Methode #4 van dit filmpje, horloge wat ligt lager door de single pass, en de rest als een ‘kussentje’ onder de pols. Zeker met een wat dikkere NATO strap vind ik dat beter ogen en ook comfortabeler dragen.
Nice ![]()