Toch wel strak…
Niet beklemmend maar strakjes…
Moet gewoon op zn plaats blijven. Geen gedraai of verplaatsingen op mijn pols aub.
De bulova daarentegen met lekker los mee bungelen
Das anders, Das stijltje.
Toch wel strak…
Niet beklemmend maar strakjes…
Moet gewoon op zn plaats blijven. Geen gedraai of verplaatsingen op mijn pols aub.
De bulova daarentegen met lekker los mee bungelen
Das anders, Das stijltje.
Passend…
Niet al te strak voor mij, eerder iets los maar niet té.
Lastig, hangt af van wat ik draag en de omstandigheden. Bij koude iets strakker, bij warmte wat losser. Ook het horloge bepaalt voor mij of het strakker of losse gedragen moet worden. Nóg verder, zelfs het soort band is bepalend. Staal, leer, NATO, etc. Maar overwegend wel wat losser dan strakker.
ik draag hem net zo los zodat hij niet onder de pols kan draaien, dat is dan weer te los ![]()
Heel herkenbaar!
![]()
Nonchalant los op de stalen band, precies op het polsgewricht. Als je je arm omhoog houd dan zakt het horloge enigszins naar beneden, maar mag uiteraard niet te veel verschuiven en dus niet om de pols draaien.
Tussen losjes en strak.
Beetje losjes maar zeker niet te strak.
Zoals mijn onderbroek, niet strak, niet los, precies goed gedurende heel de dag.
Precies dit. En een quick adjust is daarbij heel wenselijk ![]()
Ik wil geen beweging in het horloge als ik mijn arm beweeg, maar uiteraard blijft bloedsomloop belangrijk. Dus eerder strak.
Het horloge moet schuiven rond de pols daarom draag ik ook alleen op staal en dus redelijk losjes. Bij elk ander soort bandje ben ik er achter gekomen dat het niet genoeg bewegingsruimte krijgt voor mij. Ook draag ik het horloge richting de hand, dus voor de knobbel.
Van hier tot hier zullen we maar zeggen ![]()
Dus tegen mijn hand en iets verder terug. Op staal in ieder geval. Leer en nato schuift iets minder.
Niet te strak, maar ook niet zo losjes dat ie over 't polsbot schuift.
Met een stalen band past er nog een vinger onderdoor. Net zo dat hij niet over de knokkel schuift.
Strak, maar niet te strak. Moet wel n vinger tussen passen. Hij wiebelt/schuift in elk geval niet heen en weer
Als een armband…