Hoe dragen jullie je horloges? Losjes of liever strak?

Wat zou dan een definitie hiervan zijn? Zijn er geschreven of ongeschreven regels voor hoe een horloge gedragen dient te worden? Just asking :innocent:

1 like

:joy:

1 like

zoiets? :joy:
WatchShowOff

2 likes

Dit dus… Ik heb meerdere horloges weggedaan omdat ze te los of te vast zaten. Schakel eruit of erbij of andere opties werkten niet dus wieberen.

2 likes

Los om de pols, de pink moet ertussen kunnen. :slight_smile:

Er is maar 1 regel en dat is dat er geen regels zijn :sweat_smile:

Alleen ik draag mijn horloges niet strak en niet losjes… :thinking:. Los, schuift het horloge teveel. Strak, dan heb ik na een dag dragen een conplete horloge in pols staan :rofl:
Vandaar nog de optie passend/aansluitend dragen :laughing:

3 likes

Hier sluit ik me bij aan. Bij voorkeur nooit uit zichzelf bewegen, ook niet als ik wat beweeglijker moet zijn, maar als ik 'm echt voel knelt die teveel.

1 like

Ligt ook wel aan het horloge. Een dresser op leer liever wat aan de strakkere kant. Maar een lekkere Breitling op staal mag van mij best een beetje bungelen - zeker als ik de bijpassende Hawaïblouse aan heb.

1 like

Yep, en soms cosplay ik graag een kermisklant. Of liever kermisexploitant eigenlijk.

1 like

Niks mis mee, doe ik zelf ook. Vervolgens maakt de medewerker hem netjes op maat.

:sunglasses:

1 like

Bizar dat ik deze referentie begrijp :sweat_smile:

1 like

Geen regels voor maar persoonlijk liever niet losjes. Vind dat losse zeker bij een dresser de look onderuit halen. En rosé goud te losjes om de pols associeer ik toch met bepaalde stereotypen. Maar gelukkig ieder voor zich!

1 like

Als er een wijsvinger onder langs kan is het goed. Ik hou niet van strak maar ook niet té losjes.

2 likes

Er kan bij mij altijd ruim een wijsvinger tussen band en pols, wat voor band het ook maar is.

Strakker dragen kan eigenlijk alleen bij m’n Dolce Vita en Reverso, want 26mm - 27mm breed en rechthoekig, dus als die wat strakker zitten is het geen belemmering voor de bewegingsvrijheid van de pols.

1 like

Ik zag laatst een YT filmpje met goede en foute manieren om een horloge te dragen. Zou ik graag hier plaatsen maar ja… :roll_eyes:

Ondertussen gaat #teamLosjes aan de leiding :partying_face:

Haha, dan ben je wel een èèchte :ok_hand:

1 like

Deze kom ik vaker tegen in deze post… Een wijsvinger zonder restrictie of is toch enige overtuiging nodig om de vinger er tussen te krijgen? :slightly_smiling_face:

Wat houdt je tegen om die link te posten, ben op zich wel benieuwd naar de horloge-draag-etiquette :wink:

Vanwege hack aanval een maand geleden werden alle tl-1 leden verdacht en mogen we geen links meer plaatsen. Als ik er iets van zeg wordt me verteld dat ik geduld moet hebben.