Hoe dragen jullie je horloges? Losjes of liever strak?

Hangt van het horloge en de band af. Pasvorm is geen constante.

Ho ho, dat is nooit zo gezegd. Er zijn wat maatregelen genomen om phishing expedities via TL1 accounts wat moeilijker te maken (ook omdat veel sleeper-accounts TL1 zijn), maar er is geen moderator geweest die heeft gesuggereerd dat alle TL1 leden verdacht zijn.

Heb wel het idee dat het zaakje bij jou stinkt

2 likes

Dat is wel heel los haha

1 like

Wellicht wat overdreven inderdaad, gelukkig dragen de meeste liefhebbers hun pareltjes niet zo.
Anders is polsroof wel erg makkelijk aan het worden…

Er was ook een TL2 gehackt/geraden

:laughing:

Losjes, als een armband en dan net zo dat het horloge niet kan draaien om de pols. Metaal of leer maakt niet uit.

1 like

:sweat_smile:

Dit dus :+1:

Zoals m’n jeans :jeans: regular, tegen slim fit aan. Niet zo strak als skinny, en zeker niet loose of baggie

4 likes

Mooie vergelijking, dan zit ik waarschijnlijk tussen regular en loose in :slightly_smiling_face:

Regular :heart_eyes:

Meestal zo, dan weet je zeker dat hij blijft zitten op dezelfde plek.

3 likes

Functioneert deze ook als bloeddrukmeter? :slight_smile:

Redelijk strak, ik wil dat de caseback altijd tegen de pols ligt

1 like

:skull: :sweat_smile: :sweat_smile:

1 like

:joy:

1 like

Ik draag hem het liefst zoals @myfriendscallmeKC hem hieronder grafisch uitgebeeld heeft…

Losjes en cool :sunglasses:

2 likes

Haha, grappig. Ik draag meestal slim (broeken en overhemden) en draag mijn horloges bij voorkeur strak. Dat armbandachtige gebungel vind ik meer wat voor kijk-mij-eens dames van een zekere leeftijd met teveel make-up op.

En dat wil ik eigenlijk niet.
Vandaar dat ik mijn horloge best wel losjes draag, liever iets te veel beweging dan iets te veel knellen….

1 like

Ik ben een kilootje of 12 afgevallen daarom al mijn horloge bandjes wat strakker gezet. Draag ze nu strakker om mijn pols voorheen vond ik het wel lekker als het horloge bij het draaien van mij.mn pols een beetje meebewoog. Nu dus niet meer