Hoe foto's maken

Hahahaa, maar niet van mijn eigen weg :expressionless:

Heb van dezelfde boom nog een plaatje, stukje lager…

Totumtouwtje

Of bedoel je iets heel anders?

1 like

Haha, ja ik bedoel de luidspreker :rofl:

1 like

Vriendin:

Jij:

:rofl:

:muscle:

:thinking:

:worried:

Sorry, volledig off-topic! :joy:

2 likes

We gaan de goeie kant op :thinking::stuck_out_tongue_winking_eye::+1:

2 likes

Ahaaa, mijn Finse totum…de Penaudio Charisma
:expressionless:

1 like

Ken ik niet, even zoeken.

1 like

Fotograferen met een smartphone is als autorijden in een Canta. Het kan wel maar het is niet veel soeps. :sunglasses:

2 likes

The best camera is the one in your hands.
:man_shrugging:

2 likes

Beter een Canta dan helemaal geen auto. :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Hi Richard, een tijd terug heb ik een topic aangemaakt. Misschien kan je hier eens kijken voor wat inspiratie? Er zijn leuke foto’s en tips in gepost :slight_smile:.

Het topic vind je hier: https://www.horlogeforum.nl/t/perfecte-fotos-schieten-wat-is-jouw-camera-opstelling/.

Succes!

1 like

Thanks ik ga het vanavond lekker doorlezen!

1 like

Een Canta is geen auto Ide :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Onzin

Het is alleen onzin als je wensen erg bescheiden zijn. Of je waarnemingsvermogen. Net als dat sommige mensen zouden zeggen dat het onzin is wanneer anderen beweren dat Senseo een slap aftreksel van koffie is. Voor veel mensen is de hier regelmatig terugkomende bewering dat goedkope prullen, modehorloges of hommages niet veel soeps zijn, ook onzin. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Kortom, het wemelt in het leven van de dingen die voor een leek prima voldoen maar voor een kenner/liefhebber toch echt zwaar tekort schieten. :sunglasses:

3 likes

Kwam deze link net tegen, is hier wel op zn plaats.

1 like

You are right!
Thnx

3 likes

Mik, klik en klaar.

1 like

Candide heeft gelijk

Het sensortje in een smartphone is ultraklein, ondanks de hoge megapixels krijg je beperkte info in je bestand.

Wil je echt veel vastleggen in lichte en donkere gebieden heb je een grote sensor nodig. Smartphones maken er proces matig uiteindelijk wat moois van maar dat kan je gewoon niet vergelijken met een aps c of full frame sensor.

Smartphones zijn leuk voor de kiekjes maar niet voor mooie macro shots

1 like

Deels, maar hij overdrijft zo graag … :roll_eyes:

Duh, dat beweert ook niemand.

Wederom, onzin.

Maar goed, ieder z’n ding.

1 like