Hoe gaan jullie ermee om

Ook leuk :yum:

2 likes

Draag maar 1 horloge mijn omega aqua terra van 2006 momenteel bij omega voor service maar krassen op de kast is voor mij een no go net als op hey glas kan ik me erg aan stooren ben ij als de straks weer als nieuw terug is krassen op de band kan je niks aan doen

1 like

Koop gewoon horloges die al een krasje hebben, dan heb je daar geen last meer vanā€¦

4 likes

Dat is een krasse uitspraak.

Ik vind het niet erg om zelf een krasje te scoren op mijn horloges, maar een horloge overnemen die al door een ander gekrast werd/isā€¦hell no!
Mijn kras of geen kras!

Maar de ene kras is de andere nietā€¦

2 likes

Ik heb 1 horloge waar geen quickset dag op zit dus die draag ik als er ma op staat op din zodat ik hem maar 1 keer hoef door te draaien hahahah en nee ik ga slecht op niet kloppende dag en datum :crazy_face::rofl: rest draag ik wanneer ik daar zin in heb.

1 like

Zo dacht ik er ook altijd over! Maarā€¦ nu ik hier al enige tijd (bijna) dagelijks rondzwerf en af en toe hele leuke gebruikte horloges voorbij zie komen, kan het maar zo zijn dat dit eerdaags verandert. Of omdat het betreffend exemplaar me teveel kost nieuw (ik moet nog even wennen aan de gedachte >ā‚¬1.000,- te spenderen aan ā€˜mā€™n polsā€™), of omdat het simpelweg hele interessante exemplaren zijn.

Maar on-topicā€¦ tot voor kort droeg ik enkel 1 horloge, simpelweg omdat ik er slechts 1 had. Nu is ie voor onderhoud, dus draag ik dagelijks mā€™n nieuwe Hydroconquest. Binnenkort komt mijn #1 terug, ik heb geen idee hoe een keuze te gaan maken :flushed:. Behalve dat de metalen band om mā€™n Hydroconquest de voorkeur geniet wanneer het warm is. Voor mij dus een nieuw dilemma dat zich gaat aandienen.

1 like

Ik draag waar ik zin in hebā€¦ plenty keuze ookā€¦ vintage of ā€œduurā€ zal ik niet dragen bij een dag speeltuin, of groots inkopen doen, maar hey die Exlorer 2 kan tegen een stootje en krassen loop je uiteindelijk toch op, niet huilen en gewoon lekker dragen!

1 like

Ik draag altijd de nieuwe. De andere gaat dan in de lade bij zijn 150 broertjes.
:sweat_smile:

Alleen lastig als er 4 of 5 tegelijk binnen komen.
Dan krijgt de gaafste pols tijd en gaande rest in de laā€¦

Dit grenst trouwens behoorlijk aan de waarheid :roll_eyes::roll_eyes::disappointed_relieved:

#junkie

2 likes

ze liggen niet altijd in de doos dus als ik er eentje zie tijdens mijn ochtendritueel is dat de chosen one. en dan wissel ik weer als ik daar zin in heb.

2 likes

Raar misschien (of wellicht bijgeloof) maar als ik een zeer goede dag heb gehad met een bepaald horloge om zal ik de volgende dag (en) zeker niet van horloge wisselen. Wellicht eens een afspraak bij een psychiater maken.:sunglasses::grin:

1 like

Horloges van voor 2014 vooral omega.s geven mij een fijn gevoel soort terug blik op mijn jeugd toen alles nog leuk was :thinking:

1 like

Ik andersom, kies het horloge waar ik zin in heb en kies daar dan de juiste trui en sokken bij uit.

3 likes

Om de dag een ander (zijn ook alleen maar 4 duikers, maakt toch geen fuk uit qua kleding).
Zo blijven ze allemaal wat soepel in de heupen :man_dancing:t4: :man_dancing:t4: :man_dancing:t4: :man_dancing:t4:

4 likes

Misschien dat een alternatief een simpele horloge opwinder zou kunnen zijn? Is er ook altijd eentje opgeladen.

2 likes

In principe heb ik vooral stalen horloges met zwarte of witte/champagne plaat dus dat staat bij alles. Heb eigenlijk ook geen (rose) goudkleur.

Heb sub normaal dagelijks om, kan met alles. Polerouters met name wanneer de kleding wat sjieker moet, thuis of met de auto ga. Ook omdat die een stuk kwetsbaarder zijn.

Rose gouden polerouter staat bij niets, zo f*ck it, die draag ik gewoon. Hopeloos die te proberen te combineren.

1 like

Bij een pak misschien? Beetje awkward met thuiswerken alleen :sweat_smile:

1 like

Pak kan. Draag vooral zwarte overhemden nu. Daar kan het ook wel bijā€¦ heb alleen geen rosegouden riemen bijv. en match wel graag metals. :man_shrugging:

1 like

Hoe los jij dat eigenlijk op? Heb jou eigenlijk nooit iets over jouw collectie zien postenā€¦

1 like

Heerlijke bezigheid in de ochtend. Atoomklok erbij, horloge aanzwengelen en op tijd zetten.

3 likes

Veel wisselen. Heerlijk !
Wel op tijd zetten, datum meestal niet.

2 likes