Hoe had HFLE2016 uitgezien zonder de afvallers?

Laatste tijd zie ik veel afhakers van HFLE2016. Ik vroeg me af hoe het Horloge had uitgezien als deze stemmers er niet bij was geweest in het stemproces Kwamen we dan uit op een andere model?
Is dit nog te achterhalen?

1 like

Er zijn al diverse pre-order inschrijvingen voorbij gekomen op de Horlogemarkt… :confused: Vraag me af wat de beweegredenen zijn.

Ik denk mensen die niet echt kunnen wachten, toch kiezen om iets anders te kopen. En uiteindelijk spijt hebben als alle gelukkigen de Aevig LT om de pols hebben en de NA topics worden gestart! Of zij weten iets dat ik niet weet en de fabriek staat op omvallen, dat kan natuurlijk ook :wink:

1 like

Ja, dat zag ik ook. Ik heb er stuk of 7 zien voorbij komen. Deze afhakers hebben bij elkaar toch zo 15% van de stemmen. Ben benieuwd of dit gevolgen had voor het uiteindelijk gekozen ontwerp

Ja, dat zag ik ook. Ik heb er stuk of 7 zien voorbij komen. Deze afhakers hebben bij elkaar toch zo 15% van de stemmen. Ben benieuwd of dit gevolgen had voor het uiteindelijk gekozen ontwerp

Een andere reden zou kunnen zijn dat ze het initiatief willen steunen. Echter, ik zou dan eerder een kleine gift overmaken dan een horloge pre-order claimen en deze dan weer de volgende dag op HF plaatsen. Ook niet echt leuk voor het team wat achter de LE zit.

1 like

Ach ze gaan nog spijt krijgen.

1 like

Dat denk ik ook, maar @Kenleaf heeft wel een punt: het heeft de stemrond enigszins vertroebeld. Ok, erg klein aandeel, maar wel iets.

Van een aantal mensen weet ik dat dat het geval was: ze dragen het project een warm hart toe en wilden het graag steunen. Anderen zijn onverbeterlijke flipperaars waarvan ik zeker weet dat ze er op een gegeven moment alsnog eentje kopen (…en ook weer verkopen ;-)). Er zijn er vast ook een of twee die ontevreden zijn met de ingeslagen weg of zich bedachten dat ze liever een ā€˜gewone’ Balaur wilden.

Op zich wel een interessante vraag van @Kenleaf. Ik denk het eerlijk gezegd niet: het hing dacht ik nergens om zo weinig stemmen. Behalve misschien de kleur van de wijzerplaat. Ik zal eens kijken.

4 likes

De logica van een WIS. Iets kopen. Vervolgens iets anders zien. Verkopen maar weer.

Hoe worden de cijfers nu verdeeld? De later ingestapte mensen kiezen op de plek van de originele inschrijver?

En tegen de tijd dat deze HFLE uitgeleverd gaat worden, een gezocht item aanmaken :joy::joy::joy:

3 likes

Mijn HFLE2016 is ook al geflipperd, alleen weet de HFLE2016 het nog niet :laughing:
Deed puur mee voor de lol. Samen mooi klokje ā€œbedenkenā€ :+1:
Dus of ik verkoop mijn pre order binnenkort of de klok in de stickers over een tijdje.

Waarschijnlijk wordt afgehaakt omdat het horloge niet is geworden wat ze wilden, dus ik denk niet dat het zonder hun inbreng anders zou zijn geweest.

De meesten haken denk ik af omdat ze niet meer kunnen wachten op wat nieuws. Heb ik zelf ook, maar ben genoodzaakt te wachten omdat ik even geen funds meer ga investeren in de hobby tot ik verhuisd ben :slight_smile: Anders had het goed gekund dat ik ook al had geruild met wat anders.

Ik ben benieuwd of de Balaur me gaat verrassen…

Yep!

Hmm oke… Ik zou verwachten dat de ā€œnieuweā€ mensen achteraan zouden instappen

We wisten niet hoe we regels uit een excel sheel moeten verwijderen dus hebben we het maar zo gedaan :smiling_imp:

1 like

Haha oke. Gelukkig maakt het mij vrij weinig uit welk nummer ik krijg :wink:

1 like

Voor mij ben je altijd nummer ƩƩn :kissing_closed_eyes:

5 likes