Hoe had HFLE2016 uitgezien zonder de afvallers?

http://goteaminternet.com/img/docs/76014.jpg

2 likes

Ik ben echt benieuwd naar de uiteindelijke HFLE2016. Gaan we nog een pre-productiemodel zien?

Er zijn al pics van de gewone versie. De HFLE is precies hetzelfde, alleen met de door ons gekozen afwerkingen. Dit is het eerste prototype:

Ook de achterkant is al deels bekend. Ook deze zal wat gedetailleerder worden afgewerkt van wat ik heb begrepen:

De band zal grotendeels hetzelfde blijven, ook daarvan zal de afwerking netter worden mbt de gepolijste en ongepolijste delen. Deze heeft enkelzijdig geschroefde links en twee halve links voor de perfecte pasmaat. Tevens is Chip bezig met de sluiting te finetunen, waarschijnlijk een glidelock sluiting. Details zijn nog onbekend.

Alle foto’s zijn vooralsnog van de eerste prototypes. De Balaur komt ook in een tinnen doos zoals de Corvid, en zal voorzien worden met een leren reisetui.

3 likes

Zodra die er een is, zijn jullie de eerste die 'm zien!

Thanx, maar ben vooral benieuwd naar hoe het geborsteld aluminium eruit ziet. De Balaur is wel erg mooi hoor :slight_smile: .

Zo ongeveer? Iets donkerder? Only time and fantasy will tell…

1 like

Dat is wel mooi, toch wel specialer de HFLE2016 tov de standaard.

Ik ben zeer benieuwd naar hoe de band gaat worden. Ik vind dit al een vrij spectaculair ontwerp.

1 like

ik ben sterk aan het twijfelen om ook een inschrijving over te kopen…

Gewoon doen, dit is gewoon een unieke Balaur. En mooier dan het origineel imho.

Zo! Dat ziet er goed uit zeg :thumbsup:

1 like

Hier geen uitvaller, maar een instapper op het allerlaatste moment. Ik hield veel te sterk vast aan een blauwe dial (ronde 1) en toen het grijs werd, maakte ik mijzelf wijs, dat het niets meer kon gaan worden. Totdat de eindkeuze er was en ik met " nieuwe" ogen ging kijken. Ik was om en vrij vlot meldde zich iemand bij me om het aankooprecht over te nemen.
Ik meen, dat ik nu nummer 2 krijg. (grapje)

3 likes

Hmmm, Blauw blijft toch wel erg gaaf…
Kunnen we niet alleen die ronde nog even over doen? (geintje)

1 like

Dan haak ik alsnog af (geen geintje)

1 like

Inmiddels al 10 keer HFLE2016 aangeboden. Goed 20% van de stemmen
Dat zal toch wel bewegingen maken in het ontwerp

1 like

Vraag ik me af. Aangezien je m niet hoeft af te nemen, kan ik me voorstellen dat je alleen een inschrijving overneemt als het horloge volledig aansluit bij het wensenlijstje.

2 likes

precies

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Nee, hoor. Ben tevreden met huidig ontwerp.

Ik ben alleen heel nieuwsgierig naar hoe het ontwerp anders had uitgezien zonder de verlaters. Natuurlijk ben ik ze wel dankbaar, want zonder ze had er nooit een HFLE2016 tot stand kunnen komen.