Ik snap ook niet echt de noodzaak om te weten hoe het er anders uit had komen te zien. Wordt er zelfs een beetje zenuwachtig van omdat ik hem puur hem overgenomen door de resultaten. Zometeen gaan ze nog opnieuwstemmen
Geen nieuwe stemming nodig, want dat zou raar zijn. De meeste inschrijvingen hebben immers weer een nieuwe eigenaar gevonden. Deze nieuwe eigenaren hebben bewust voor het huidige ontwerp gekozen. Daarvan uitgaande lijkt me dat er weer hetzelfde ontwerp zou komen, misschien wel met een nog meer overtuigende uitslag.
Opnieuw stemmen?!?? Hahaha Nee, dat gaat zeker niet gebeuren. Horloge is al in productie en ik wil het graag nog in 2016 ontvangen. Jij toch ook?
Band is met de verhoogde centrale schakels echt afwijkend van het gangbare, of ik het mooi vind? Op de foto’s niet maar ben erg benieuwd hoe het er IRL uit ziet.
Heb nu al zin een mooie lederen band erop te zetten, lekker uitzoeken!
wat was de uitleverdatum ook alweer? Ik ben het kwijt…
ja ik ben ook benieuwd naar de band. raised center links met een hoogte van 5mm klinkt fors.
hoopt niet dat het als een zaag draagt
dec 2016
ok, maar dat kan zijn voor sinterklaas het land uit is, maar ook na kerst.
Zou de HFLE2016 graag in mijn eigen schoen vinden op 5 dec
Ben ik wat ‘over’ realistisch als ik al blij ben hem in maart 2017 te hebben?
Bedoel, niet zelden worden ETA’s niet gehaald.
Sint gaat ie niet halen; het wordt voor onder de kerstboom. Althans, een van de officials heeft dat ooit toegezegd.
Voordat die binnen is maken we ons al zorgen dat het niet op tijd loopt