hoe (heel veel) horlogewijzers per paar bewaren?

Recent 2 lotjes onderdelen gekocht en daar zaten wel heel veel wijzers bij. Allemaal op één hoop.
Mijn autistisch kantje heeft zich al geweldig geamuseerd met ze terug per paar te leggen.

Heeft iemand van jullie een geweldig idee om deze wijzers efficiënt per paar op te bergen?


lume shotje :sunglasses:

20 likes

Ik zou ze gewoon op een hoop gooien, dan heb je ze altijd bij elkaar.

7 likes

Hiermee kan je 2 hobby’s combineren…

8e851ea1dcefc8756080374cad79547d--wine-bottle-corks-needle-holders

1 like

In van dit soort handige zakjes

9 likes

Ik heb een hoop wijzers die in van die kleine vierkante envelopjes zitten.

3 likes

Mn oude Gruen wijzers zitten in glazen buisjes. Op Ebay komen nog wel eens lege onderdelen lades voorbij. Misschien zijn pillendoosjes een optie?

afbeelding

En heb ook wijzers op dit soort kaartjes zitten. Stevig papiertje en mesje nodig?
afbeelding

8 likes

Kom maar @Domega

Geintje, ik zag dat je aan het schrijven bent.

2 likes

Gaaf dit pretpakket - en nog lekkerder in het lumenshot - wow.
Heb stiekem meteen met een hebberig oog zitten kijken of het missende minutenwijzertje van mijn Verdal er toevallig bij ligt :male_detective::male_detective::male_detective::dizzy_face:

2 likes

Ik gok op hoog Seiko gehalte.

1 like

als ik er meer heb uitgezocht, kunnen we misschien een topic “raad de wijzers” doen
dan mogen jullie zien wat jullie herkennen van welke horloge ze komen en dan kan ik er misschien de juiste secondewijzer bijzoeken

2 likes

Ik zie ook een aantal Citizen modellen

1 like

Vroegerrrrr :nerd_face:

Praktisch gezien lijkt me een klassiek postzegelalbum met van die pergamijn insteek stroken wel prettig. - kun je ook nog aantekeningen op maken

4 likes

Volgens mij zag ik hem net nog :male_detective: … Shit, nu ben ik hem weer kwijt :grin:

2 likes

welk asgat heb je nodig voor de verdal, lijken mij sword hands - als ik daar aan bezig ben stuur ik je wel een foto

1 like

Er zijn ook kleine doosjes met 24 vakken te koop, misschien is dat wat.

2 likes

Tof… Behalve dat ik nu even geen idee heb van het asgat :flushed:
Maar als ik caliber kan vinden dan is het alleen nog maar een beetje googlen denk ik.
Bedankt in ieder geval voor het aanbod!
En zo’n oud postzegelalbum lijkt mij voor zo’n flinke partij echt een aardige oplossing trouwens :male_detective:

1 like

Wauw, mooie partij wijzers zeg :heart_eyes: Hoe kom je aan dit soort partijen onderdelen?

1 like

En te zeggen dat ik ze helemaal niet voor de wijzers heb gekocht, er zaten in de doos wat duikbezels

2 likes

Ook citizen?

Ja!

3 likes