Hoe ik in radioactieve toestand een Accutron spaceview maakte met een Bic pen

Prachtige tekening!! Heftig wat jou is overkomen. Hoop dat je weer snel herstelt.

1 like

Knap gedaan! Ik hoop dat je nu van de ziekte af bent!

1 like

Wow! Mooie tekening en beterschap!

1 like

Mooi verhaal in je hebt teken talent!

1 like

Prachtige tekening! :ok_hand:

En wat knap en bewonderenswaardig van je positiviteit. Beterschap!

1 like

Nog vaak terugkijkend en genietend van jullie mooie en bemoedigende reacties blijft hier een afspraak staan. Namelijk: Wie gaat er een tekening krijgen?

Ik vind dat heel lastig want wie kies je?
Na wat denkwerk leek het me wel leuk om gewoon een ouderwetse loterij te houden.

Ik ga vanavond om 20.00 uur een bericht sturen in dit topic.

Als je nou echt graag je favoriete horloge in pen boven je bed wil hangen volg dan de instructie.

Overigens moet je wel wat geduld hebben want naar aanleiding van mijn tekening heeft Accutron me via instagram benaderd om samen te werken. Wat ik natuurlijk heel leuk vind😊

Dat projectje loopt nu maar de eerstvolgende tekening wordt die van jou!

3 likes

Tof idee Brodie, maar is het niet leuker om hem te veilen voor KWF? Ik wil wel €75,- doneren voor een tekening van mijn Omega Constellation Pie Pan. Als iemand meer biedt is KWF de winnaar!

3 likes

Wel verdorie wat een goed idee! En een mooi gebaar.

2 likes

@Jur, ben jij akkoord met een veiling die ten goede komt aan KWF Kankerbestrijding?

1 like

Iets later dan verwacht want de kinderen vroegen nog wat welverdiende aandacht…

Ik moet nog even een ā€˜approval’ van de mods krijgen maar het idee is dus dat er een tekening geveild gaat worden en de opbrengst gaat naar KWF kankerbestrijding.

Een supergoed idee van @Ojjz die een startbod van €75 euro inzet voor zijn Omega Constellation Piepan…

Wie biedt meer en welk horloge gaat het uiteindelijk worden? Ik vind het tof!

Ik laat deze veiling precies een week lopen en zal volgende week om klokslag 21.00 uur afhameren! Het zou toch te gek zijn als we een mooi bedrag kunnen schenken aan goed onderzoek!:+1:

Het horloge dat wordt gekozen zal ik met veel liefde in Bic zetten en het proces toon ik dan alhier. Voor hen die dat leuk vinden.

Kijken wat er gaat gebeuren!

Ps Ik ga zometeen even een nieuw veilingtopic aanmaken om ƩƩn en ander overzichtelijk te houden…dus nog even niet hier gaan bieden… :pray:t3::pray:t3:

6 likes

Beterschap en sterkte kerel!

1 like

Dank je!