Dank je wel Sjors. Mooie reactie van je…
En die forumgenoten die oude wonden ophalen. Ach, het zegt meer over hen dan over mij denk ik dan maar…
Dank je wel Sjors. Mooie reactie van je…
En die forumgenoten die oude wonden ophalen. Ach, het zegt meer over hen dan over mij denk ik dan maar…
En ipv bellen begin je met het tekenen van die pen… hoe meer tijd je in iets stopt hoe beter je erin wordt. En jij als Vincent hebt je naam ook mee… probeer het eens…
Wat een verhaal, heel veel sterkte en nu hopen dat het goed komt.
En wat een gave tekening zeg
Net ook even je instagram account bekeken en de horloges die jij zoal laat zien zijn precies de horloges die ik ook mooi vind. Dat hoekige tool achtige 70’ look
Ik wil toch nog even iedereen bedanken.
Ik kan niet iedereen apart bedanken maar het komt binnen hoor… De reacties op de tekening zijn echt tof! En nog veel belangrijker, ik had niet gedacht dat ik hier op het horlogeforum beter zou worden. Maar dat is dus wel gebeurd. Door de reacties voel ik me goed en heb ik nog meer vertrouwen in een goede afloop!!
Nu even bedenken hoe ik een pentekening ga verloten…
Getal onder de 2 … 1!
Harry, zeg welke en ik ga aan de slag. Als iemand hem verdient…
Maar dan ga ik er hier nog één verloten
Man, wat een heftig verhaal. Heel veel sterkte.
En wow, wat kan je mooi tekenen!
Vaak realiseren we niet wat we hebben en worden pas op de feiten gedrukt na het lezen van een topic als dit en alle reacties. Knap hoe je ermee omgaat en positief blijft. Respect voor elkaar en elkaar wat gunnen is voor mij de bassis, het lief zijn voor elkaar volgt dan vanzelf.
Sterkte met alle behandelingen en wat een mooi talent heb je. Een BIG pen vlekt bij mij alleen, maar ik kan wel lekker kouwen op het pinnetje. Sterkte!
Sorry, vaak beslis ik o.b.v. de topictitel om wel of niet te lezen… Dit topic had ik dus gemist tot nu toe, m.n. omdat ik het onderhavige horloge niet zo mooi vind.
Echter, de tekening ervan is prachtig!! Dankzij HF City heb ik het nu toch gelezen.
Hopelijk pakt de therapie goed voor je uit!
Schitterend gemaakte tekening, top
Veel sterte met de behandeling!
Van harte beterschap beterschap gewenst!
Jazeker! Het is iets wat ik graag doe!
Wat een mooi gebaar eigenlijk. Dank je
Zo die komt ff binnen zeg.
Wat een verhaal en wat een prachtige tekening.
Hoop dat je spoedig herstelt en dat die vreselijke ziekte wegblijft.
Ga zo door met tekenen
Je tekent gaaf man, lijkt me zo tof om dat te kunnen. Veel sterkte gewenst in je herstel!
Op alle fronten hulde! Hulde voor je instelling, hulde voor het horloge en hulde voor de tekening.
Heel veel sterkte in deze zware periode en hopen dat dit eens maar nooit meer is voor wat betreft die vreselijke ziekte!
Heel veel sterkte!
Tsss, daar word ik wel even stil van…
To the future!
Mooie positieve instelling tijdens zulke spannende tijden.
Hulde!
En hopelijk is het nu klaar met die rotziekte.