Hoe ik in radioactieve toestand een Accutron spaceview maakte met een Bic pen

Wat een verhaal Kevin!
Hopelijk snel weer een paar velletjes beroeren, heeft toch een prettig effect op het gestel!
Een buitengewoon spoedig herstel toegewenst!

1 like

Heel gaaf zeg! En beterschap gewenst!

1 like

Heftig verhaal @Brodie, maar je beschikt over een groot talent! Je tekenkunsten zijn geweldig!

1 like

Respect :raised_hands:t4: en beterschap :pray:

1 like

Wow, dat is een fraaie tekening geworden.
Veel succes bij het verdere herstel!

1 like

Wow. Heftig verhaal, dat geeft de term lockdown wel een hele andere lading.
Het is een prachtige tekening geworden, dat talent heb je in ieder geval.

Heel erg veel sterkte en succes gewenst. Hopelijk ben je snel de oude. :pray:

1 like

Ja, het is een hobby. Het grappige is dat ik eens in de zoveel tijd een tekening maak met alleen pen. En ik hou van de onvergeeflijkheid ervan. Je kan niet meer terug. Dus als je een fout maakt blijft ie staan. Maar dat is in het totale plaatje helemaal niet erg.

Met potlood kan je het uitgummen, en mooier maken dan het oorspronkelijk was.

Ik ga het vaker doen.

5 likes

Heel veel sterkte gewenst. Ook al is het je hier niet om te doen: de tekening oogt geweldig professioneel. Knap dat je deze met een simpel pennetje kan maken waarmee ik alleen telefoonnummers opschrijf :joy:

Wellicht heb je er na je herstel een leuke hobby bij :facepunch:

1 like

Een lotgenoot? Dank je wel🙏🏼

Sterker en hopen op een snel herstel.
Super mooie tekening, je moet er maar weer eens 1 maken als je weer helemaal hersteld ben. :+1::+1::+1:

1 like

Nee, ik werk als verpleegkundige op een stralingsunit met radiotherapie en nucleaire geneeskunde en sta dus aan de andere kant van de loden deur.

1 like

Dat verklaart het. Bedankt voor jou/ jullie mooie en harde werk. Rotterdam, Leiden of Breda?

1 like

Niets te danken. Het is prettig om voor iemand iets te kunnen betekenen in een mindere periode hoe minimaal het ook is. Eten naar binnen brengen en een kort praatje maken is geen moeite. Ik hoop dat de verpleging goed voor je was en dat je niet al te lang aan leefregels gebonden was na je behandeling.

Amsterdam.

1 like

nondeju… die is mooi geworden zeg. Een mooi tijdverdrijf!!!

1 like

Tjonge , ben zwaar onder de indruk van je verhaal en de wijze waarop je hier mee omgaat.
Diep respect. Wens je het allerbeste.
Tekening met een ziel.

2 likes

En dat bij een horloge met een batterij :rofl::rofl:

Maar ik ben het roerend met je eens.

1 like

Ik zit er nu middenin.
Eergisteren thuis en het is wel raar om constant alert te moeten zijn. Afstand houden,
Apart slapen enz.
Maar het is voor het goede doel.

Verpleging was erg lief maar wist zich zichtbaar geen raad. Alles moest nagevraagd worden en ze handelden erg krampachtig.

Durfden niet binnen te komen en als het eten werd gebracht hoorde ik via de intercom dat ik in de badkamer moest gaan staan met de deur dicht.

Maar ik begrijp de angst wel…

2 likes

De kernenergiewet is vrij strict. Hoewel de hoeveelheid straling die je uitstraalt niet erg hoog is, is herhaaldelijke blootstelling eraan iets wat vermeden moet worden. Afstand en lood zijn de twee beste beschermingsmiddelen hierin.
Het klinkt alsof de verpleging nog niet erg ervaren was met deze behandeling.
Succes nog even met het zittend plassen en twee keer doortrekken met de deksel dicht!

1 like

Dank je wel!! Haha! Ik pis buiten. Werkt beter dan Round-up😂

7 likes

Pppffttttt , heb het niet gauw, maar zit nu gewoon te snotteren achter mijn toetsenbord.Wat een positiviteit stel jij hier te neer zeg, klasse.
En die azijnzeikers die zo nodig oude koeien uit de sloot moesten halen?
Hoop dat die koe een behoorlijke "vlaai"op je kop terecht laat komen.
Enne Kevin? ga zo door en behalve voor jou ook voor je naasten veel , heel veel sterkte en blijf in jezelf geloven, gr. Sjors

1 like