Hoe ik in radioactieve toestand een Accutron spaceview maakte met een Bic pen

Graag gedaan. Wat je zegt: wachten is nooit een goed idee, al zijn er in mijn familie ook wel mensen met een enorme drempel om naar de dokter te gaan. Ik gelukkig niet.

Maar ‘74, en zeker december, is een goed bouwjaar, dus het komt vast goed :muscle:

1 like

Wauw. Respect. In alle opzichten. :pray:t2:
Super mooi!!

Tekenen is fantastische uitlaatklep.
Heel mooi hoe je hier vorm aan gegeven hebt in deze heel nare situatie!

Ik wens je sterkte en een spoedig herstel. :facepunch:

En dit haalt zondag wel hoor :ok_hand::joy:

3 likes

Ik nu ook! Haha. Zou best tof zijn. En absoluut niet wenselijk …

1 like

Dat geloof ik.
Heel veel beterschap gewenst in ieder geval. :+1:t3:

1 like

Beterschap en wat een gaaf horloge! De tekening zou je zo in kunnen lijsten mooi aandenken

1 like

Bedankt! Hou jezelf niet in. :joy:
Een DJ bij Radio Actief? Geen punt!
Zonder bescherming werken aan radium wijzers en er bij lachen? Ik lach mee!
Alle afleveringen van Tjernobyl bingen met een Accutron om? Zekers!

Ik ben benieuwd!

3 likes

:crazy_face:

1 like

Ontzettend veel gezondheid toegewenst! En deze tekenskills echt thumbs up👍

1 like

Haha, ja nu je het zegt. Richard Dean Anderson, de held!

Oeh ik herken me hier gek genoeg in. En… nog verontrustender, Michael Douglas in Falling down

1 like

Dat lijkt mij geen fijn gevoel. :frowning_face:

Maar hou er rekening mee, huishouden in downtown LA levert een legendarische film op. Huishouden in downtown Zevenhuizen, levert een niet zo spectaculair Hart van Nederland artikel op.

Je geef me wel een tip dat ik Falling Down weer eens moet kijken :+1:

Maar ben je nu in remissie? Tenminste dat heet toch zo. Geen kanker gedetecteerd = remissie. 5 jaar remissie word als genezen beschouwd?

Dat lijkt me nog mentaal best een pittige (en dan druk ik het zacht uit) tijd.

1 like

Maar misschien wel een spectaculair Hart van Holland artikel :joy:

2 likes

beterschap !!

1 like

Prachtige tekening! Heel veel beterschap gewenst :muscle:

1 like

Beterschap💐

1 like

Ik was niet heel erg serieus. Maar in de basis denk ik dat je na je 45ste een aantal zaken herkent die in Falling Down voorbijkomen.
Hahaha, mooi die nuchtere kijk, in Zevenhuizen zal het zeker anders zijn.

Remissie. Ik krijg volgende week een scan.
Dan weet ik hoe de therapie heeft gewerkt.

Ik ben sinds de diagnose iets realistischer geworden in mijn kijk op bepaalde zaken.
Dus ik leef met de dag, en ik hoop dat de uitslag positief is. Is ze negatief, dan gaan we het traject in. En dat doen we dan weer positief.

Remissie kende ik oprecht niet. Maar kankervrij is wat ik prettig vind. En in het geval van (zeldzame) schildklierkanker en het feit dat deze is verwijderd en de laatste resten op dit moment wegbranden heb ik goede hoop dat het gaat lukken.

6 likes

Toi toi toi! Veel sterkte en beterschap gewenst!

Ondanks dat het onderwerp van je post zwaar en verdrietig is heb ik het met plezier gelezen. En dat komt dan weer door de manier waarop je het verwoord hebt, je positivisme en de vaardigheden om meer met een Bic pen te bereiken dan ik ooit voor mogelijk hield. :+1:

3 likes

Geweldig precies getekend ! Ik moet je zeggen ik heb altijd bewondering gehad voor een Bulova accutron,
maar kan niet wennen aan dat groen.
maar zoals jij hebt getekend wil ik het.
Niettemin beterschap

1 like

Mooi dit… dank je wel voor je reactie en ben blij dat je het met plezier gelezen hebt. Het is goed om dit soort zaken te delen. Ik twijfelde om dat te doen maar het werkt echt helend!

1 like

Ik zou er een mod aan wagen. Nee doe maar niet trouwens… :joy: