Hoe ik in radioactieve toestand een Accutron spaceview maakte met een Bic pen

Wat een heftig verhaal Brodie. Bedankt voor het delen. Mijn hart maakt altijd een sprongetje als ik lees dat iemand deze rotziekte het hoofd heeft kunnen bieden. Ik ben blij voor je!

Je Accutron’s zijn werkelijk prachtig. Het horloge en de tekening bedoel ik dan :grin:.

Mooi om te lezen dat je de wijsheid hebt om je gedachten zoveel mogelijk heb geprobeerd te richten op iets anders dan negativiteit… Dit zou voor velen een goede oefening zijn. Mooi!

Deze boodschap kun je niet vaak genoeg verkondigen!

Ik ga vandaag een mooie blauwe vintage Seiko dragen!!! :wink:

1 like

In rustige tijden is dit mijn afleiding. Tekenen, drummen of horloges… drummen mocht niet op de kamer en die horloges worden radioactief.

Ja… dan blijft er maar één ding over :joy:

1 like

Hahahahaha, woordkoning! Dank je wel
@Climholland, noteer je deze even?

1 like

Dat is best bijzonder. Gezondheid is iets waardevols maar ik wil je wel meegeven dat als je voelt dat er iets niet klopt, je niet moet uitstellen. Je lichaam geeft je signalen.

Bedankt voor je mooie woorden!

2 likes

Hahaha! Indeed

:thinking: zal ik? Nee… ik hou het bij een topic :blush:

1 like

Ik had het liever niet hoeven doen :roll_eyes:
maar als het helpt, ook voor anderen, is dat mooi meegenomen!
Veel geluk de komende tijd, aan je radioactieve ? uitstraling zal het niet liggen :facepunch:

1 like

Erg mooi, bedankt voor het delen en sterkte!

1 like

Je verwoordt het precies zoals het is. Al moet je wel een beetje “geluk” hebben ja.
Blijf positief en blijf sterk man. Succes met alles :facepunch:t3:

1 like

:joy::joy::joy: Heerlijk dit. Ik stuur je wel een kaartje. Dat geeft ‘s avonds licht!

2 likes

@anon50762135 attentie: @TimeLapse door de bocht

@Brodie: schitterende Bulova en spoedig herstel!

1 like

Beterschap :muscle:t2::muscle:t2:

1 like

Prachtig gedaan. Mooi om te zien hoe je je passies combineert om het beste uit een moeilijke situatie te halen. Respect :fist:

1 like

Mooi tekenwerk! Zeer spoedig en volledig herstel toegewenst :muscle::muscle::muscle:!

1 like

Prachtige tekening, en spoedig herstel .

1 like

Deze kwam al eerder op Instagram tegen!
En nu zie ik pas dat je een forumgenoot bent!

Maar wat een heftig verhaal. Hopelijk is de therapie aangeslagen en de kwade cellen uit je lichaam. Wens je veel sterkte en beterschap. Ga zeker door met die mooie tekeningen en de horlogeliefhebberij.

1 like

:+1:

1 like

Veel beterschap gewenst, en een zeer mooie tekening die echt de schoonheid van de accutron vastgelegd heeft :+1:

1 like

Potverdorie wat een verhaal, sterkte. En die tekening is echt heel mooi. Ik begrijp dat je als artiest er altijd wel wat aan wil verbeteren, maar ik vind hem prachtig.

:point_up_2:

Doet mij wel denken aan

1 like

De titel deed me eerder aan een McGyver verhaal denken, maar dit is minstens zo cool, ware het niet, dat het een heftig verhaal verteld.
Beterschap gewenst en doe mij die blauwe Spaceview maar, veel mooier!
Je hebt een gave in je handen…
En denk eraan, een half glas is altijd halfvol!

1 like