Hoe ik in radioactieve toestand een Accutron spaceview maakte met een Bic pen

Man man wat super knap.
Die details en de brushing op de kast zo fijn. :ok_hand:

Ik hoop wel dat je dit nooit meer hoeft te doen in zulke omstandigheden.:muscle:

1 like

Gaaf gedaan zeg! De verhoudingen zijn goed kloppend.

Beterschap :v:t2:

1 like

Respect! En beterschap!

1 like

Wow! Echt fantastisch mooi!

1 like

De wijze waarop je met deze situatie zo bijzonder knap omgaat, daar heb ik veel respect voor!
En je tekening is echt goed.
Moet je maar kunnen opbrengen in zo’n toestand.
Ik wens je veel sterkte en kracht toe om hier goed uit te komen.

1 like

Heel mooi gemaakt! Maar vooral sterkte! En beterschap!

1 like

Knap gedaan hoor! Ik doe het je niet na.
Ik hoop dat je een beetje snel onder de 20 microsievert zat.
Zo’n eenzame opsluiting kan best zwaar vallen.

1 like

Wow :star_struck: Brodie heel mooi gedaan!

1 like

Prachtig gedaan, en dit met een Big pen :ok_hand::muscle:
Succes met je verdere herstel :pray:

1 like

Wow, heftig zeg; zoiets hoop ik nooit mee te hoeven maken. Vooral beterschap gewenst :+1: :+1:
Ik had de tekening al langs zien komen op Insta maar zo gauw niet gezien dat jij het was :sweat_smile: Heel gaaf gedaan :ok_hand: :ok_hand:

1 like

Wat een verhaal. Spoedig en volledig herstel gewenst.

1 like

Respect Brodie, beterschap!!

1 like

Mooie tekening, veel sterkte en beterschap.

1 like

Heftige periode voor je. Ik wens je een voorspoedig herstel. De behandeltijd creatief benut.:+1:

1 like

Ervaringsdeskundige pur sang. Je hebt me met jouw heftige verhaal hier op het forum ook aangespoord positief te blijven. En je situatie delen werkt helend. En dan merk je dat er voornamelijk goed volk op het forum zit!

Bedankt daarvoor Rik

10 likes

Heftig verhaal, maar wel erg geslaagd tekenproject. Ik hoop van harte dat je dit niet meer hoeft mee te maken en verder de gezond blijft.

1 like

Die positiviteit heb ik meegekregen van mijn vader. En je hebt gelijk, het maakt alle verschil.

En ‘s ochtends sta je op en heb je 2 keuzes…

Je mag best een keer boos zijn op alles en iedereen, maar dat is een moment. Daarna relativeren en genieten van alles wat je hebt.

Met de kanttekening dat ik een goed behandelbare vorm heb. Ik besef me dat er situaties of diagnoses zijn waarbij het niet zo makkelijk is…

5 likes

Dank je wel!

Geen liniaal. Alles uit de pols. Als je goed kijkt zie je een aantal fukkups. Maar who cares.

Doorgaan als het even tegenzit denk ik dan…

2 likes

Hahaha, ik merkte op dag 3 dat de lamp boven die tafel dimbaar was. En hij stond op de laagste stand🤦🏻‍♂️

Doe ik. Het geeft rust en energie.
Bedankt!

1 like