Heel gaaf gedaan! Natuurlijk daarnaast vooral veel kracht en sterkte gewenst de komende periode!
Prachtige tekening, Kevin ! Wauw, dit is echt een gave, zo knap kunnen tekenen ! Zou direct in een poepsjiek magazine mogen verschijnen als reclame voor Bulova !
Ik wens je veel beterschap en laat gerust nog maar eens zo’n kunstwerkje zien !
Prachtig!
Maar vooral sterkte.
Zo zeg! Ben even onder de indruk.
Klote K.
Maar die tekening is echt waanzinnig!
Fucking Baas
Inlijsten die handel.
Prachtige tekening
Nu hopen dat je van die vervelende ziekte af bent.
De reacties op de tekening doen me veel, maar vooral hoe jullie meeleven. Bijzonder hoor.
Ik ga nog rustig reageren op de opmerkingen. Moet even wat tijd maken, maar ik heb al hardop gelachen en met een brok in mijn keel gezeten. Die nu ook weggestraald wordt😂
Ik ben er vooralsnog goed uitgekomen en denk vaak aan anderen die het minder goed treffen. In het ziekenhuis weet je weer dat iedereen een verhaal heeft. En je dus nooit weet waar iemand doorheen gaat.
Zo had ik laatst op het forum terwijl ik middenin mijn behandeling zat en op de operatie aan het wachten was een reactie op een topic waar iemand het nodig vond om een zeer pijnlijke oude koe uit de sloot te halen. Volledig uit de context.
Ik begrijp dat niet. Het sneed als een mes in mijn keel. En het litteken zit er nog. Letterlijk.
Dus wees lief voor elkaar. Zit je iets dwars, ga drummen, tekenen, hardlopen of sla een hooligan op zijn kanis, die leven daarvoor, maar ga niet op de persoon spelen. En al helemaal niet op iets wat afgesloten is.
Sorry, dit moest me even van het hart.
On topic. Ik ga binnenkort een tekening verloten denk ik. Van je horloge naar keuze. Hoe en wat weet ik niet maar lijkt me gaaf om iemand er blij mee te maken. Moet je wel van balpen houden natuurlijk.
Welterusten lieverds
Sterkte man!
Heel heftig verhaal. Ik wens je alle beterschap en sterkte toe. Prachtige tekening en wat fijn dat je ondanks de rottijd zo kunt genieten van je mooie hobby
Gaaf man, knap ook met alleen een pen. Veel sterkte!
En ik maar denken hoe je in hemelsnaam een accutron kan fiksen met een stylo .
Beterschap
Prachtig!
Veel beterschap gewenst
Ik heb altijd al bewondering voor jouw positiviteit gehad en nu ook voor jouw veerkracht. Zet 'm op, maatje!
Ik doe het je niet na.
Beterschap.
Mika
Dat je er maar weer snel bovenop mag zijn
Beterschap!!!
En wat voor een Spaceview, knap hoor.
Veel beterschap en hopelijk kan je deze nare ervaring snel achter je laten.
Ben benieuwd naar meer, dus aarzel zeker niet die pen terug ter hand te nemen en tekenen maar.
Wat een talent !!!
Tekening is super !
Maar wat veel belangrijker is…heel veel beterschap dat je snel weer de oude mag zijn!
Ga je door met tekenen ?
Mooie tekeningen man. Ik wens je een voorspoedig en volledig herstel toe, alle sterkte en gezondheid toegewenst.
Respect!! Prachtige tekening. Beterschap!!