Ten eerste beterschap en sterkte.
Vind de tekening van het mooie horloge zeer fraai!!
Ten eerste beterschap en sterkte.
Vind de tekening van het mooie horloge zeer fraai!!
Goeie tekening en ik zou hem zeker inlijsten ter herinnering aan deze zware mijlpaal
Heftig verhaal; ik hoop dat de kous nu af is wat dat betreft
Goed of slecht zicht: Mooie tekening! heel gaaf (Dat heb je vast vaker gedaan?)
Wat mooi gedaan zeg! Prachtig horloge trouwens.
Een voorspoedig herstel gewenst.
Wat een verhaal. Ik zie wel voor me dat jij in die kamer zit en licht uitstraalt
Maar wat een fantastische tekeningen. Prachtig.
Wat een geweldige instelling, en wat een prachtige tekening. Ik wens je veel kracht en gezondheid. Dank voor het delen
Prachtige tekening! En veel sterkte!
Jeetje: onder de indruk. Van de tekening maar vooral het verhaal. Dat raakt me wel. Veel beterschap!
Schitterende Accutron overigens.
Mooi getekend heel knap!
Ik heb dezelfde accutron! Prachtig model!
Beterschap gewenst!!
Beterschap Kevin Doe ons maar Bulova dat je snel weer beter wordt.
Horloge niet mijn ding, maar tekening zeer zeker wel. Heel mooi gedaan en bedankt voor je verhaal.
Wat een heftig verhaal! Ik zie aan je polsbandje dat we slechts een dag in leeftijd schelen…
Prachtige tekening zeg, en dat met alleen een Bic pennetje. Prachtige Accutron ook, hopelijk komt er hier ook eens eentje in de doos. Ik wens je er nog lang plezier van!
Prachtige tekening. Goed herstel gewenst.
(Je kunt oprecht zeggen dat je van trots straalt )
Je topic titel zou niet misstaan als titel van een boek… Blijkt een heftig verhaal achter te zitten met hopelijk een definitief goede uitkomst. Fraaie tekenkunst, zeker onder de omstandigheden!
Wauw! Hoop dat je het goed maakt!
Respect dat je op zo’n moment de focus op kan brengen om zoiets moois te maken!
Beterschap man. Knappe prestatie tijdens zo’n kwelling.
Ik hoop dat het goed met je gaat en dat je er voorgoed vanaf bent.
En die tekening…wow. is dat aan te leren? Zo ja, krijg ik graag wat tips qua hoe of wat. Prachtig!
Veel beterschap, hopelijk heb je het ergste gehad.
Man wat een werk om deze tekening te maken, geweldig gaaf.
Waarom de keuze op een bic pen? Normaal gaat iedereen los met potlood, gaat het fout heb je een gum, das met een bic wat lastiger. Ik zou zeggen ga er iets mee doen het is namelijk echt super gelukt
Heftig verhaal, veel beterschap hoop dat je er vanaf bent.
Mooi horloge en super tekening
Sterkte en beterschap gewenst in je herstel. Ik vind het een hele mooie tekening, je hebt ongetwijfeld talent!