Hoe ik in radioactieve toestand een Accutron spaceview maakte met een Bic pen

Respect man. Heel veel succes met je herstel gewenst,en geef de tekening een mooi plekje om je af en toe nog wat op te peppen.

1 like

Van harte beterschap en sterkte gewenst in deze voor jou zware tijd!

1 like

Prachtige tekening, heftig verhaal! Hopelijk blijft het weg, sterkte in ieder geval!

1 like

Veel sterkte en zeker een prachtige tekening !!!

1 like

Een waar kunststukje Kevin. Heel gaaf. Heel succes gewenst met het herstel. Klote ziekte.

1 like

Heftig verhaal. Met een heel mooi resultaat, hopelijk in beide opzichten!

1 like

Sjonge man, wat een heftig verhaal. Wel heel gaaf dat je de tijd omgezet hebt in iets positiefs en ook nog met echt tastbaar en gaaf resultaat :ok_hand:t2: Dat je nu maar gezond mag blijven :crossed_fingers:t3:

1 like

Wauw… gewoonweg wauw… beterschap, hopelijk is het allemaal schoon nu :grinning_face_with_smiling_eyes::+1:

1 like

Hartverwarmend dit, je ellendige situatie ombuigen in iets moois, wat je ook nog met je hobbygenoten kunt delen! Bedankt hiervoor en een voorspoedig herstel gewenst!

1 like

Echt heel knap gedaan!
Sterkte met je herstel💪

1 like

Tjonge, in allerlei opzichten indrukwekkend!
Veel beterschap gewenst.

Heb je dit uit de losse pols getekend? Of eerst flink wat werk met een liniaal?

1 like

Als mijn ogen niet goed werken kan ik m’n naam niet eens leesbaar schrijven. Zo maar zonder gekkigheid… knap werkje. En beterschap!

1 like

Heftig verhaal. Mooi dat je er zo positief mee om kon gaan tijdens de quarantaine. En ik vind de tekening bijzonder geslaagd…en erg tof! Misschien doorgaan hiermee? Leuke hobby…naast de hobby. :muscle: :ok_hand:

2 likes

Prachtige tekening en veel beterschap!

1 like

Ik maak een diepe buiging voor je, wat een heftig verhaal en wat een prachtige tekening van een even zo mooi horloge. Heel veel beterschap toegewenst!

1 like

Geweldig dat je zo positief blijft, bij zo’n nare ziekte, veel beterschap gewenst, prachtig kunstsuk.:+1:

1 like

Heftig om te horen man, bah. Hele mooie tekening en horloge en super dat het wat afleiding geeft. Veel beterschap!

1 like

Mooie instelling en prachtige tekening!
Beterschap en hopelijk een spoedig herstel!

1 like

Zeer indrukwekkend.

Hopelijk kan je in goede gezondheid nog meer tekeningen maken.

1 like

Allereerst beterschap! Ik snap waarom de accutron een grail voor je is, wat een heerlijk horloge zeg! De tekening is ook goed gelukt, en dat met een Bic…

heel knap :facepunch:t2:

1 like