Hoe ik mij de gemiddelde Invicta koper en verkoper voorstel

En er zijn mensen die Invicta onder de topmerken scharen: http://www.leenman.com/Recentie.html

Lekker moderne website ook.

1 like

Wat denk je vn deze aanbieding:

1 like

:joy: Worden erg snel meer waard die dingen…

Zo’n geweldige aanbieding!!! Die is toch binnen No time uitverkocht :scream:

:rofl::rofl::rofl:

Als je dat plein public gaat verkondigen is meestal het tegenovergestelde waar.

Dat is nou echt een aanname die meer over jou en jouw beeld van de medeforummer laat zien.

Hij is inmiddels achter de rug. Komende nacht komt eraan :cold_sweat:

1 like

Weet jij wat hij fantaseert alleen in zijn bedje? Wilde boel hoor.

Echt een mannenforum hier.

:joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy:

pfff dat je nog tijd hebt voor het forum, goed bezig hoor. :thumbsup:

Ik zie overeenkomsten met de komende verkiezingen!! :sweat_smile:

Persoonlijk vind ik dat er toch een paar leuke horloges bij zijn en prijs/kwaliteit valt ook redelijk mee.

1 like

+1!
Helemaal mee eens, door Invicta [ sub ] ook aan deze gekte geraakt.
En je eerste liefde houdt altijd een speciaal plaatsje in je hart, eehhh kist.
Mijn oude Invicta sub 9937 wordt dan ook nog steeds gekoesterd.

En daar komt bij dat ik ook over de service van Invicta niks te klagen heb . Het duurde wel een paar maanden maar via Matthijs van het Invicta service centre toch maar mooi een link voor een armband uit de USA kunnen krijgen. Chapeau Matthijs [ Invicta ]. Ook in het verleden zaken met de service mensen in gedaan in de USA. Moet zeggen dat het bij de Swatch Group een stuk moeilijker is om zoiets voor elkaar te krijgen.

3 likes

Ik vind ook dat hier niks mis mee is. Dat menneke is gewoon superblij met z’n nieuwe Invicta’s. Zelf vind ik het wel jammer dat ik dat enthousiasme alleen nog maar op lijk te kunnen brengen voor horloges die een veelvoud hiervan kosten.

Maar ergens was dat filmpje natuurlijk wel hilarisch als je iets van horloges weet. Beetje lachen mag toch ook wel? Vooral dat kind dat voorbij rent:

ā€œFaber, vindt je deze mooi?ā€
ā€œNee.ā€

…en hij rent er weer vandoor. Ik stel voor dat we Faber erelid maken van het HF.

3 likes

Vraag me af of het enthousiasme oprecht is. Of dat die enkel enthousiast is omdat die 100€ en twee Invicta’s voor een reclame filmpje heeft gekregen.

2 likes

Heb geen mening over de gemiddelde koper. Maar kennelijk is de meneer er een van, sterker nog, hij heeft zijn eigen model:

Gelukkig is het een limited edition :wink: Let op de touwtjes rond de sub-dials, wat een oog voor detail :confounded:

1 like