Hoe ik mij de gemiddelde Invicta koper en verkoper voorstel

nieuwe voorraad blauwe pillekes binnen?

4 likes

Draagt een polo met RTL opdruk.

4 likes

Kun je die vraag wat concreter uitwerken voor me?

Mooi toch, iemand met enthousiasme voor iets wat niet DW is… :sweat_smile:

Loze beloftes, bord voor de kop en het IQ van een doppinda.

Ik heb zojuist een half uur door de collectie van Invicta zitten bladeren om er een te vinden die niet lelijk is, maar het houdt niet op. Niet vanzelf.

Bevindt u zich onverhoopt op de website van Invicta, belt u dan 0900-1450 (15 cent per minuut).

2 likes

Het is niets voor mij, maar Invicta is alles behalve saai en er zitten veel originele designs tussen(weliswaar niet mijn smaak).
Maar waarom er zo moet worden afgegeven op Invicta snap ik niet zo.
Marijn verwoord het hier boven goed. Dat is zoals de gemiddelde mens over horloges van meer dan een paar honderd euro denkt: belachelijk.

2 likes

Aan de andere kant: Invicta zelf maakt het soms wel heel erg moeilijk om Invicta te verdedigen. Let vooral even op de tekst:

2 likes

Heb geen Invicta & zie me er zelf ook geen gaan hebben. Dus… Maar ik snap niet wat er nou zo verschrikkelijk mis is. De tekst is lachwekkend. Maar er zijn ook serieuze merken, waarbij je als de fantasierijke teksten in hun brochures leest, een neiging tot kokhalzen krijgt. Daarom beoordeel ik horloges maar op de intrinsieke kwaliteit, niet de bijbehorende propaganda. Fraai zijn deze niet, maar dat geldt ook voor de nodige uitwassen in Haute Horlogerie. Alles hetzelfde :wink:

3 likes

Over een merk wat klakkeloos allerlei Rolex modellen kopieert, kan ik geen goed woord zeggen.
Heeft verder niets van doen met de prijs van Invicta’s of het budget van de kopers, enkel met het feit dat ik een hekel heb aan jatwerk.
Leuk dat ze zelf ook modellen ontwerpen, maar door bovenstaande kan ik het merk niet serieus nemen.

4 likes

Het klopt wel dat anderen soms ook smakeloze teksten en wanstaltige horloges maken. Sommige Rolexen die Invicta dan nabouwt zijn ook niet het summum van goede smaak, en zo heeft ieder merk z’n gedrochten.

100 pagina’s Invicta ontwerpen, met daarbij de teksten, en dan de tierelantijntjes en “accesoires” zijn voor mij toch wat misselijkmakend. De brillen zijn nog het minst aanstootgevend, als ik eerlijk moet zijn.

Dus ik nodig je uit: Bekijk elk Invicta model op de site eens, en zie wat je algehele indruk is.

En toch… als je gek bent op modden (present), dan krijg je voor een paar 10tjes een duiker met een NH35a incl hacking en handwinding.
Toegegeven dat na het modden het horloge niet meer te herkennen is als zijnde Invicta :smile:

2 likes

Genoeg nuance weer vandaag in dit topic. Het zijn gewoon lelijke klokjes.

3 likes

Ze hebben wel een uitgebreid dealer netwerk.
Zie hier de foto van een souvenirtent gemaakt in Miami.

:smile::+1:

1 like

De vlogger krijgt vast en zeker geld van Invicta en Invicta hoopt klokjes te slijten aan de volgers van deze vlogger. Ik vind deze horloges helemaal niets, maar moderne marketing snappen ze wel

1 like

Klopt maar dat begrijpen merken als Rolex en Omega ook.
Waar Invicta goedkope horloges maakt en bedragen vraagt die ze misschien ook wel waard zijn(of in ieder geval niet veel daarboven), maken Rolex, Omega en andere merken misschien betere horloges maar daar betaal je ook nog eens honderden tot duizenden Euro’s enkel en alleen voor het merk en de historie.
Dus wat je ook kiest…het gaat er erom wat je kan betalen en er voor over hebt. Dan is de keuze altijd goed.

8 likes

Ik ben begonnen met een Diesel horloge voor 100 euro en een Regal stopwatch van de kijkshop dus ik zeg verder niks :sweat_smile:

4 likes

Herkenbaar, zo heb ik echt een heel erg lelijke, veel te grote en zware, Danish Design in wit keramiek gehad. Met een bezel van een meter breed die natuurlijk niet draaide, en slechts spatwaterdicht. En da’s niet m’n ergste horologische faux pas. :slight_smile:

3 likes

en over ‘de horloge’… :persevere: