Super bedankt! Ik dacht dat het over aantallen ging. Maar bedankt voor deze aanvulling!
Marktaandeel kan niet. Dan zouden er héél veel mensen een rolex moeten hebben en maar sommigen een willekeurig ander merk.
Plaatje is imho echt niet representatief, het laat slechts een deel van de (vooral grote merken) markt zienâŠ
Seiko, citizen, Casio en Apple zo weinig?
Klopt volgens mij helemaal niks van.
Seiko alleen heeft in waarde / geld uitgedrukt al een hogere omzet als Chopard, Breitling en Audemars Piguet met zijn drieën samen.
Waar is oris?.
Het lijkt niet helemaal te kloppen; als je de gemiddelde prijs van een PP uit het rijtje vermenigvuldigt met dat aantal kom je ver boven de omzet uit.
Maar echt geen drie nullen teveel hoor, zo exclusief is een PP nou ook weer niet.
Misschien dat PP ze wel gemiddeld voor dat bedrag verkopen, maar dat de aantallen niet kloppen. Volgens mij ben je voor de goedkoopste PP zoân 20k kwijt.
Dacht het wel maar ik heb geen zin tussen al die topics te gaan zoeken als je het niet erg vindt
Het oorspronkelijke artikel gaat alleen over Zwitserse horlogemerken. Vervolgens heeft een of andere grappenmaker in het vakje âoverigâ ook allerlei niet-Zwitserse merken ingevuld en zo wordt gesuggereerd dat het over de wereldwijde horlogemarkt gaat; hoe kun je getallen verdraaien.
Neem aan dat hij dat al is?
Klopt en twijfel of ik hem toch in het blauwe gedeelte moet zetten. Wil een Tudor BB58 aanschaffenâŠ
Ik heb die andere merken niet toegevoegd. DusâŠ
Dit verklaart zooooooveel van mijn vragen Kasper, echt.