Hoe juiste prijs bepalen

Spelen van de witgouden bezel met het licht weegt een stuk zwaarder dan de iets mindere hardheid. Geloof me :wink:

1 like

Haha,ja dat geloof ik best.
Blijven allemaal erg mooi,mijn vriendin wil er volgend ook 1 haha,een ladyjust.

Geef anders even een linkje naar een grijze dealer die 15% geeft op een stalen DJ 41? Kijk voor de grap eens op Chrono24 en de prijzen bij de grijze dealersā€¦ Not gonna happen. Mensen staan nu letterlijk op de wachtlijst voor bepaalde DJs.
Een AD zoals S&C geeft momenteel al helemaal geen 15% op staal. Niet op bi-colour. Op wit goud/platina, misschien, maar ook met een geel/rose gouden sport model (of zelfs DD) ga je het moeilijk krijgen.

De markt is veranderd en zo geef je iemand compleet verkeerd beeld. 2-3 jaar geleden kon alles nog, vorig jaar was er ook nog vrij veel mogelijk, maar anno 2019 is de korting echt minimaal.

1 like

Nee de prijs van een grijze dealer moet minimaal 15% onder list liggen, wil het een goede deal zijn. Anders kan je beter gewoon de AD binnen stappen.

6 maanden terug nog 15% korting op een stalen Rolex gekregen bij een AD
(In NL). Het horloge hoefde (wellicht wat geluk) niet in Zwitserland besteld te worden en dat kan wel het verschil tussen wel of geen korting zijn.

Tijden veranderen snel bij de Rolex AD :wink:

Het is nu zelfs zo dat er geen OPā€™s meer bij de ADā€™s liggen. echt een nieuwe Rolex kopen anno 2019 is gewoon ruk gewordenā€¦