Hoe juiste prijs bepalen

Dat is hij ook, maar hij staat dus niet op de server van HF.

:joy:

Smart move.

Heb je de reclames gezien? Echt spot on met deze discussies

1 like

Haha net gekeken. Wie is dan de panda in deze?:smiley:

2 likes

Ik ga het gezellig houden :blush:

Geintje, eigenlijk iedereen die een bepaald merk door TS zijn strot probeert te forceren

3 likes

:ok_hand::joy: Klinkt als iets wat een panda zou zeggen! :thinking::thinking:

1 like

UnfortunateClumsyDromedary-size_restricted

Ik. Zeg. Het. Nog. Eén. Keer.




Zo is het moeilijk te missen dat ik het over de superieure waardepropositie had die een OMEGA CONSTELLATION PIE-PAN CO-AXIAL 39mm vertegenwoordigt.

5 likes

You tell em Fate!

1 like

Kut. Kan ik die nu dus ook van het lijstje af halen :frowning:

2 likes

M’n eigenlijke doel. Uiteindelijk wil TS gewoon een DJ kopen voor list bij de AD, dus ik denk laten we wat alternatieven af laten vallen. :slight_smile:

Moet er wel bij zeggen dat DJ’s 36mm heuren te zijn. 39-41 slaat als een lul op een weduwnaar.

Briljant. :slight_smile: Waarom Egypte feta kaas onder het merk Panda eet is me een raadsel, maar briljant.

1 like

:pray::pray::pray:

Het voordeel van de nieuwe wetten is dat er weinig eigen foto’s van Credors zijn. Dat scheelt een hoop gespam.

Aan ts: helaas vinden veel mensen maar een relatief kleine selectie Rolexen mooi en produceert Rolex een heleboel horloges die het net niet zijn. Op de laatste categorie kun je best korting krijgen, op de eerste momenteel niet echt.
Mijn advies; goed uitzoeken welke uitvoering je het mooiste vindt en deze bestellen. De 10-15% korting is minder waard dan precies de uitvoering die je wil imho.

1 like

Ik vond al die antwoorden best vermakelijk haha,alleen ben meteen in de war,is ook geen pakje boter natuurlijk wat ik wil kopen.
Zolang ik twijfel doe ik nog niets,koop iets als ik het zeker weet.
En een dj heeft inderdaad mijn voorkeur,ik vind het een mooi net horloge en hij voelde goed.
Ik voelde wel een soort klik,wat kenners ook wel eens zeggen.
Ik koop het horloge trouwens voormezelf en zeker niet om mee op te vallen of wat dan ook,die leeftjjd ben ik wel voorbij haha.
Nu hoor ik wel de meeste mensen zeggen dat ze 36mm mooist vinden,werd ook aangehaald in mijn andere topic.geloof ik.
36 mm staat bij mij alleen beetje te klein,gevoel van dameshorloge zeg maar.
En evt alternatieven?patek?

1 like

De aangehaalde globemaster vind ik mooi en is 39mm. Een ander alternatief is de 41mm dj, maar hoewel ik wat grotere horloges niet schuw vind ik de 36mm mooier. Het jammere van het huidige rolex aanbod is dat even lekker passen niet makkelijk is.

Geldt hetzelfde voor als de foto’s :wink:

2 likes

Voor acht en een half?

Leg mij eens objectief uit hoe dit:

ongeveer drie keer en een beetje zo veel moet kosten als dit:

of dit:

Want ik zie het gewoon niet. Trouwens, ik zie 2600 voor een afgeleefde Connie ook niet echt, maar ben niet van de vintage. Noem me rustig een barbaar.

Nieuwe Patek voov 8000? Uitdaging.

Volgens mij zijn er alleen van die hele lelijke vintage Credor modellen in bezit op het forum, niet de mooiere moderne varianten.

Laat je niet afleiden hier @remco2706 ;-). Gewoon voor die DJ gaan!

3 likes

Schitterend horloge,dank u voor de foto.

1 like

Geel of witgoud :stuck_out_tongue_winking_eye::ok_hand::+1:. Allebei schitterend!

4 likes

Goud is wel alleen iets zachter qua materiaal,en staal is ook mooi.
Zuucht dillemaas haha,maar super mooie horloges.