Frans?
Dacht we van jou verlost waren?
Oh?
Hangt er vanaf wat je teveel vindt natuurlijk. Daarnaast weet je niet of de opticien de auto & horloge betaald heeft uit inkomen vanuit de zaak.
Ik vind het wel bijzonder dat men dan automatisch vindt dat ze teveel betalen wanneer diegene die ze betaald hebben er wat warmer bij blijkt te zitten dan zij zelf.
Disclaimer: Gemaakt in opdracht voor lasteraar met donatie aan het goede doel. Geen forum-dictators zijn beschadigd in het proces
Dat doe ik ook nooit, je weet nooit in wat voor situaties je terecht komt…
Fijne is wel dat je horlogehobby door buitenlanders wel veel meer op waarde wordt geschat. In Japan ben je echt een koning als je op je 40ste al een Rolex draagt. Respect all over. De meeste ‘salarymen’ kunnen pas een Rolex betalen als ze 60+ zijn. Je krijgt wel het gevoel dat dit het ultieme doel in het leven is. In Japan hebben ze de ‘Rolex marathon’, als je je 10x in 3 maanden hebt gemeld bij een AD dan krijg je je horloge voor list aangeboden. Wordt allemaal netjes bijgehouden en je hebt daar geen ‘geluk’. Zouden ze in NL ook moeten doen…
Precies… spijker op z’n kop.
Als je klant blij is met z’n bril en instemt met het bedrag is er mijn inziens niets teveel betaald.
Goud is altijd fout…
En waarom zou je dat denken?
Maakt toch niet uit
Ik ben na de 10e post gestopt met lezen. Ik snap niet dat iedereen maar denkt dat het verkeerd overkomt en dat de klant daar dan wel voor zal betalen.
Ik loop al wat jaartjes mee in de sales en vaak is een horloge ook nog een gespreksonderwerp. Daarnaast werkt je klant ook niet voor niets en zitten die er ook 99 van de 100 keer om geld te verdienen. Als je een deal niet doet moet je niet het horloge de schuld geven
Ik zoek geen nieuwe baan, maar solliciteren is altijd leuk.
Ah, werknemers worden in België wel fatsoenlijk betaald?
Alle gekheid op een stokje: ik vertrouw de categorie directeur die zogenaamd een gewone jongen is gebleven net zo min als de categorie president die roept een man van het volk te zijn.
Er is wel bewezen dat bedrijven waarvan het leiderschap niet meer dan 12 keer het gemiddelde loon van de werkvloer verdient toch op termijn beter lopen.
Dat was een aanname eerlijk gezegd. Omdat in mijn beleving diegenen die er nog warmer bijzitten zich vaak niet zo bezig houden met de auto en het horloge van de verkopende partij.
Ook dat is slechts een persoonlijk perspectief en geen feit
Dan zit je zakelijk gezien met de verkeerde aan tafel
ah so, het is niet zozeer moeilijk om rijk te worden alswel het te blijven
Nee, Franz
Lange Franz en zonen.
Wij werken vaak met consultants. Als een consultant met een afgeragde Fiat Seicento zonder horloge komt aankakken dan ga ik er al met een minder fijn gevoel in als dat hij met een hagelnieuwe BMW en fijne Rolex binnen komt lopen. Onderbuik gevoel? …ik weet het niet.
Mensen die goed in hun werk zijn verdienen ook meer geld toch?
Ach so…
Succes is een keuze en geluk dwing je af.
Heb ik op mijn rug laten tatoeëren