Hoe komt een horloge (zakelijk) over?

Daar staat bij mij Jack’s :wink:

Spreuken! :ok_hand:t2:

2 likes

Ik weet wel dat ik nooi meer aan een MDO ga zitten met een stalen instap Rolex om. Of ik m’n vakantie geld had gehad :see_no_evil::joy: kon er wel om lachen, dat dan weer wel.

Zeker! Zo’n lap tekst vond ik te duur…:stuck_out_tongue:

Naar mijn werk draag ik alles wat ik wil, maakt bij ons allemaal niks uit. De meesten zien het niet. Alleen mijn manager is ook liefhebber.

Als ik een sollicitatie zou hebben zou ik er misschien anders over denken.

MDO??

2 likes

Multi Disciplinair Overleg. Daar komt voetvolk als ik in contact met de buitneaardse wezens van de raad van bestuur :joy:

2 likes

Ik denk dat 99% van de mensen geen idee heeft

Heb ik ook.

“Niks zo charmant als een spreuk op je achterkant”

In oldskool lettertype

3 likes

MDO? :thinking:

Vroeg ik me ook af … Interessant doenerij denk ik

Ah! Daar kom jij als hard werkende bij de interessant doeners :grin:

Haha in mijn geval nog niet. Bij mij heet dat overigens ervaring. :sunglasses:

1 like

In het algemeen heeft nog nooit iemand me aangesproken over de horloges die ik draag, een explorer en een speedmaster.

Niemand herkent het, zou het natuurlijk wel leuk vinden hoor als iemand me een keer aanspreekt en we verhalen kunnen wisselen.

Als er niet op het horloge wordt gelet volgens de heren, dan toch ook niet op de voiture?
99% ziet het verschil tussen een MX5 en een S2000 niet. Meer voor de liefhebber; ahum. Purist. Als ik zo deze vergelijking mag trekken :wink:

2 likes

:smiling_face_with_three_hearts:

Achterwielaandrijving, hoogtoerig, what’s not to love!

2 likes

Alleen in een zakelijke setting?
Persoonlijk vind ik het ook in een bordeel, parenclub, bij een darttoernooi en bij een concert van de Toppers nog te ordinair voor de gelegenheid.

4 likes

Ik kom voor mijn werk bij vastgoedondernemers, woningbouwverenigingen, op bouwplaatsen en in sociale huurwoningen. Bij de vastgoedondernemers op kantoor zal ik niet snel overdressed zijn qua horloge, dus draag ik wat ik wil. Op de andere locaties doe ik wel een wat minder duur en minder opvallend horloge om.

Verwarming is ook wel prettig

1 like

Pas bij de modellen met geelgoud zal ik mij gaan afvragen hoe het overkomt.

Tja. Ik heb er ook geen, en zal er geen kopen. Maar er zijn gelegenheden waarbij het te vergeven is als je een beetje vulgair bent.