Hoe komt een horloge (zakelijk) over?

Hier spreekt een hardwerkende zelfstandige, respect💪

Ik kijk naar je hoofd en dan naar je watch en dan bepaal ik of je een drugsdealer bent of een gemaakte businessman. Zo doen we dat toch?

1 like

Letterlijk zero fucks…
Altijd al gehad, ik doe en draag wat ik wil.
Waar ik wil/ leven is te kort.

Voorheen soms niet, dwz jong en ambitieus dus hield ik er rekening mee. Inmiddels bijna 40, om werk hoef ik me gelukkig niet meer druk te maken dus doe ik dat ook zeker niet (PS niet opschepperig, zorgen zat helaas en vervelender als een succesvolle carrière. Dat hoeft en boeit niet meer. Alles in perspectief)

2 likes

Of als nepper :wink:

1 like

Een gouden IWC Novecento. Kan in iedere setting. En haal de type-aanduiding van je auto af. Niet omdat je je schaamt, maar omdat je niet willen opvallen. Ze horen de V10 toch wel als je weg rijdt. Als je je dat interesseert :wink: Serieus, ik denk dat als men de inhoud niets vindt, de verpakking niets zal toevoegen :joy:

3 likes

Audi S8 :heart_eyes:

“Les gens heureux n’ont pas d’histoire” vind ik dan altijd een goeie als tegenwicht :grinning:

1 like

Ik ben ‘one of the guys’ en vind het prachtig als management mooie horloges heeft. Ik zelf zal nooit een horloge duurder dan 2k dragen als ik weet dat ik met management te maken krijg.

Ik ben juist op HF terecht gekomen toen ik in een omgeving ging werken waar de klatsers je om de oren vliegen :sweat_smile:

Hoezo dan?

2 likes

Ik snap m niet helemaal?

Bij zakelijke meetings kies ik uit de volgende drie horloges

Waarbij de keuze op de dag zelf afhangt van wie er aan tafel komt.

5 likes

Sommige klanten zien niet eens dat ik een Breitling draag, veel van mijn klanten hebben zelf ook een mooie klok en zijn onze horloges gespreksstof/binding :smiley:

Waarom niet?

Ik sta onderaan de pikorde, Ik heb gemerkt dat middenmanagement een beetje raar keek als ik een duur horloge had, of duurder als hun…

Dus het management bepaald waar jij je geld aan uitgeeft? Gek dat ze dus weten dat ze je te weinig zouden betalen om een “duur” horloge aan te kunnen schaffen en dan toch nog verbolgen zijn als je er wel een draagt.

Klinkt alsof ze je echt wat gunnen, leuk bedrijf wel denk ik :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Ik zie ze bijna nooit. Ik pak mijn truck en doei.:grin:

Het is trouwens eerder dat ze roepen dat ze teveel betalen, vandaar max 2k horloges.:grin:

1 like

Is dat niet vaak een tactiek :stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye: Anyways zou het mij niet weerhouden te dragen wat ik wil :grin:

Ik durf ook tav mijn personeel alleen mijn Samsung smart watch te dragen. Ik draai alleen in mijn vrije tijd de duurdere …

1 like